Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Emmiez skrev:stackars liten :(
hoppas det läker fort :heart:

men om hon har helgips upp till ljumsken då går det väl inte med sjal heller?
Sjal är ju det mest flexibla som finns så det går att knyta så det passar.
Gipset slutar 3-4 cm från ljumsken så det påverkar inte höftleden på något sätt.
Visst ser det kul ut. Ett ben är böjt i knät och det andra sticker snett ut.
Jag gick på provpromenad i går och det gick bra. Visst var det 18 kg + gips där bak på ryggen, men det var helt ok. Vi gick till morfar och visade gipset. ;) viktigt!

Ske se om vi kan ta någon bild och visa senare
Nytagen bild för dagen
Bild
Det går finfint med sjal och helbensgips. Det ger bra stöd för benet också så det inte drar där gipset slutar på låret/ ljumsken.
18 kg + gips är helt ok. Förutom att gipset trycker lite mot min runda höft så är det helt ok och det känns så bra att ha en lösning redan när det hände.

Måste erkänna att det mitt i allt ihop är mysigt att ha henne där bak på ryggen igen..
Helen skrev:Jag kom hem och hittade en liten promadonna i soffan. Lila helgips från tårna till ljumsken!
Benet ligger uppallat på 3 kuddar och pappan används som uppassare. Så bra pli har inte jag på honom! :) Enligt dottern hade doktorn sagt att det var bra med mycket film och mycket glass :heart:
Oj, det var rejält! Stackars liten! :heart:
Elin J skrev:Det ser ju jättemysigt ut. Vad fina ni är :heart:
:iagree:
zero.sara skrev:
:iagree: :heart:
och så tycker jag du borde maila ortopederna den bilden, så andra kan få se att man inte behöver bryta armarna för att flytta runt sitt gipsade barn :tumup:
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev:
:iagree: :heart:
och så tycker jag du borde maila ortopederna den bilden, så andra kan få se att man inte behöver bryta armarna för att flytta runt sitt gipsade barn :tumup:
Jag tänkte på det samma. God marknadsföring i bra syfte för alla. Kunde varit en piffigare bild på mamman kanske ;)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?