Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
Jag har just färgat en tröja och lite tyg i *djupsvart* och hela gummilisten är full med färg! Jag har provat att torka ur med det sitter mer kvar. Jag tänkte köra våra målarkläder nu så det gör inget om det färjar på. Vad gör jag om inte allt går bort????

Det färgade ser fint ut ialla fall 8)
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag har inte haft problemet men så här står det på nitors hemsida.

I sällsynta fall kan det fastna lite färgrester i gummilisten på tvättmaskinen torka av med en trasa och kör ev. en maskin med Nitor Remover eller klorin för att få bort detta.

Och från Herdins hemsida
Var alltid noggrann med att rengöra tvättmaskinen ordentligt. Detta är speciellt viktigt om du använder tvättmaskinen i den gemensamma tvättstugan. Rengör ludd-filtret före och efter infärgningen och torka bort eventuella missfärgningar med våt trasa. För att gardera dig ytterligare kan du köra igenom tvättmaskinen en extra gång, antingen med tvätt i liknande färger eller med enbart tvättmedel eller blekmedel (Remol).
Användarens profilbild
Av Monia
Tack så mkt för informationen :D Jag har torkat ur, kört våra målarkläder som inte verkar ha fått färg från tvättmaskinen)på sig och nu kör jag en mörk tvätt. Hoppas att det är borta sen. Annars får jag köpa remov imorgon. Det gör ju inget att listen har blivit grå men inte kul om den färgar av.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?