Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

En av de nya färgerna på easycare eller en girasol exclusive kanske? :D
Av sjaltokan
zero.sara skrev:En av de nya färgerna på easycare eller en girasol exclusive kanske? :D
Ingen som känns sådär :love: av dem och både girsasol och easy har fått bo här.
JinxLinda skrev:
zmurfan skrev:
JinxLinda skrev:Dom danska sjalarna är jag nyfiken på.
Länkar tack
:iagree: och gärna länk så man får se de asiatiska med.
Ja tack :D
Skulle jag gärna gjort men eftersom det är ett hårt hållet land (Asien) så är det inte tillåtet att länka! :hmm: :( Det står att dom inte ens får skicka utanför asien men jag vet att det gjorts undantag. :P

Vad vill ni se från danskorna? Dom är ju inte så inriktade på sjalar så som vi är i Sverige utan är ganska lika Norge med sina ringsjalar och mt:s, och det är dom bra på och priser efter det också. Jag har då inte råd att ge 2000 danska/norska för en mt... :( Nu snackar vi siden. :) Men dom har sjalmärken som vi inte har. :)
katha skrev: Skulle jag gärna gjort men eftersom det är ett hårt hållet land (Asien) så är det inte tillåtet att länka! :hmm: :( Det står att dom inte ens får skicka utanför asien men jag vet att det gjorts undantag. :P
va konstigt att man inte får länka :hmm:
okej om dom inte skickar ut men man borde väl få länka vart man vill? hur ska dom upptäcka/hindra det egentligen?
Emmiez skrev:
katha skrev: Skulle jag gärna gjort men eftersom det är ett hårt hållet land (Asien) så är det inte tillåtet att länka! :hmm: :( Det står att dom inte ens får skicka utanför asien men jag vet att det gjorts undantag. :P
okej om dom inte skickar ut men man borde väl få länka vart man vill? hur ska dom upptäcka/hindra det egentligen?
Hindra vet jag inte men ett vanligt webb stateskik verktyg som de flesta har till sina webbplatser visar vart användare klickar in från.
LillGrodan skrev:
Emmiez skrev:
Hindra vet jag inte men ett vanligt webb stateskik verktyg som de flesta har till sina webbplatser visar vart användare klickar in från.
:duh: tänkte inte på det.

va dumt att man inte får länka :?

men om man skriver länken och kopierar och inte klickar då borde det gå :loving:
Av sjaltokan
katha skrev:
Vad vill ni se från danskorna? Dom är ju inte så inriktade på sjalar så som vi är i Sverige utan är ganska lika Norge med sina ringsjalar och mt:s, och det är dom bra på och priser efter det också. Jag har då inte råd att ge 2000 danska/norska för en mt... :( Nu snackar vi siden. :) Men dom har sjalmärken som vi inte har. :)
Gärna länkar till webshoppar med lite andra märken än de som är stora i Sverige, jag är bara ute efter en långsjal.
BildBild
Vantai maruyama
Bild
Medley Malibu (Den var billig också)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?