Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu är jag äntligen klar, så imorgon går paket söderöver härifrån. :vågen:

Ingen sneakpeak, för jag hittar inte kameran... :hmm: (Alltså måste min bytis fota :this: :wink: ) men det blir lite grönt, lite rött och lite svart. Lite tyg, lite pärlor och annat. Lite nytta och lite njuta.
Argentum Ej Fått - Ej Skickat
Binaem Ej Fått - Ej Skickat
Britt Ej Fått - Skickat
corona Ej Fått - Skickat
ellla Ej Fått - Ej Skickat
Elsa Ej Fått - Ej Skickat
Fröken_zombie Fått - Ej Skickat
Glis Ej Fått - Ej Skickat
Josefina Ej Fått - Ej Skickat
Knyttet & K Ej Fått - Ej Skickat
kvarnvik Ej Fått - Ej Skickat
Liten vus Ej Fått - Ej Skickat
maddemoa Fått - Ej Skickat
Maerion Fått - Ej Skickat
melon Ej Fått - Skickat
nakum Ej Fått - Ej Skickat
noranora Ej Fått - Ej Skickat
smultronbarn Ej Fått - Ej Skickat
sofiutane Ej Fått - Ej Skickat
solängel Ej Fått - Skickat
teres Ej Fått - Ej Skickat
tussilago Fått - Ej Skickat
zandrama Ej Fått - Ej Skickat
äpple Ej Fått - Ej Skickat
Emmiez skrev: bild:
antingen lägger du upp bilden på annat ställe, tex familjeliv, bilddagboken, någon blogg eller annat ställe. Kopierar bildadressen och sen skriver du in den, markerar adressen och klickar på IMG knappen ovanför skrivfältet.
eller så väljer du "ladda upp bilaga" som står under skrivfältet, och då hamnar den in i inlägget :D

för att få med färgen på listan så klickar du på "citera" knappen uppe till höger på inlägget du vill kopiera texten ifrån, sen tar du bort text du inte behöver, bland annat [ quote] och [ /quote] som står först och sist i inlägget :D
tuuusen tack! här är då den fina väskan och dregglisen. och en bild på en nöjd kille :)

edit: trodde jag, ja... "detta forums bilagekvot har uppnåtts" står det... får se om jag kan fixa med att lägga upp den någon annanstans sedan... men nu vet jag i alla fall hur man gör :)
tussilago skrev:
Emmiez skrev: bild:
antingen lägger du upp bilden på annat ställe, tex familjeliv, bilddagboken, någon blogg eller annat ställe. Kopierar bildadressen och sen skriver du in den, markerar adressen och klickar på IMG knappen ovanför skrivfältet.
eller så väljer du "ladda upp bilaga" som står under skrivfältet, och då hamnar den in i inlägget :D

för att få med färgen på listan så klickar du på "citera" knappen uppe till höger på inlägget du vill kopiera texten ifrån, sen tar du bort text du inte behöver, bland annat [ quote] och [ /quote] som står först och sist i inlägget :D
tuuusen tack! här är då den fina väskan och dregglisen. och en bild på en nöjd kille :)

edit: trodde jag, ja... "detta forums bilagekvot har uppnåtts" står det... får se om jag kan fixa med att lägga upp den någon annanstans sedan... men nu vet jag i alla fall hur man gör :)
typiskt att det inte funkade att lägga upp bilder då.
men bra att du vet hur man gör nu iallafall :tumup:
och nu är mitt skickat också. oooo, vad jag hoppas att mottagaren kommer att gilla det, det var med sorg jag skickade det, blev så förtjust så jag måste nog göra samma till mig själv med :D

Argentum Ej Fått - Ej Skickat
Binaem Ej Fått - Ej Skickat
Britt Ej Fått - Skickat
corona Ej Fått - Skickat
ellla Ej Fått - Ej Skickat
Elsa Ej Fått - Ej Skickat
Fröken_zombie Fått - Ej Skickat
Glis Ej Fått - Ej Skickat
Josefina Ej Fått - Ej Skickat
Knyttet & K Ej Fått - Ej Skickat
kvarnvik Ej Fått - Ej Skickat
Liten vus Ej Fått - Ej Skickat
maddemoa Fått - Ej Skickat
Maerion Fått - Ej Skickat
melon Ej Fått - Skickat
nakum Ej Fått - Ej Skickat
noranora Ej Fått - Ej Skickat
smultronbarn Ej Fått - Ej Skickat
sofiutane Ej Fått - Ej Skickat
solängel Ej Fått - Skickat
teres Ej Fått - Ej Skickat
tussilago Fått - Skickat
zandrama Ej Fått - Ej Skickat
äpple Ej Fått - Ej Skickat
Nu blev jag lite nojjig här och tycker att mitt ser lite futtigt ut, ska nog komplettera lite tror jag... :) För ännu är inte juli slut! :wink:
Jag har bara en liten smågrej kvar till mitt byte, men ack så krånglig 8) Ska bara få till den sen ska paketet få åka iväg. Fast jag måste nog träffa glis innan och visa henne, jag tror att hon kommer att bli lite avis på min bytekompis :wink: Att lura hit henne borde inte vara så svårt, jag har nämligen tyg till henne här 8)
Känner för övrigt igen känslan av att nästan inte vilja skicka iväg bytet, oftast är man ju lite extra noggrann och lägger extra tid på att hitta på nåt kul och då vill man ju gärna behålla det själv sen :roll: Fast det är ju jättespännande att skicka iväg sin sak och se vad mottagaren tycker :D
kvarnvik skrev: Känner för övrigt igen känslan av att nästan inte vilja skicka iväg bytet, oftast är man ju lite extra noggrann och lägger extra tid på att hitta på nåt kul och då vill man ju gärna behålla det själv sen :roll: Fast det är ju jättespännande att skicka iväg sin sak och se vad mottagaren tycker :D
ja, det känns lite som julafton när man packat in paketen :D
kvarnvik skrev:Jag har bara en liten smågrej kvar till mitt byte, men ack så krånglig 8) Ska bara få till den sen ska paketet få åka iväg. Fast jag måste nog träffa glis innan och visa henne, jag tror att hon kommer att bli lite avis på min bytekompis :wink: Att lura hit henne borde inte vara så svårt, jag har nämligen tyg till henne här 8)
:Hahaa: Det skrev du inget om på MSN när du lockade med tyget! :Hahaa:
Jag har gjort en sak till ett sjalbarn men vill göra något till själva sjalbarnaren också... :hmm: Och tiden börjar rinna iväg, på onsdag åker jag och kisen till Åland för att gå på vikingamarknad och hälsa på barnafadern som seglat dit i medeltidsbåt.
Jag sitter och funderar på om jag är klar. Har gjort en grej till barnet och skulle också vilja göra nåt till mamman, som jag sett att fler har problem med. Har gjort en sak, men jag tror inte mamman behöver en sån, men jag kan inte komma på nåt annat att göra heller. :hmm:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?