Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
:hmm: Vart kan man få tag i delar till en sele? Alltså typ axelband, spännen och remmar? Ska man slakta en ryggsäck eller är det risk att den inte tål belastningen som blir av ett barn? :hmm: Eller ska man prova slakta en rygga och sen sätta tyngd på den så man får se om det håller?
Användarens profilbild
Av Alex
Spännen och remmar och sådant finns ju på Stoff & Stil, tex.
Annars går det bra att slakta en rygga, det har jag gjort till min första sele. :tumup:
Av Jinxan
Alex skrev:Spännen och remmar och så, finns ju på Stoff & Stil, tex.
Annars går det bra att slakta en rygga, set har jag gjort till min första sele. :tumup:
Då kanske jag ska göra det :tumup:
Användarens profilbild
Av Indah
Det går även att köpa på tex Intersport.
Användarens profilbild
Av Indah
Jag och Stream sydde dockselar och då har jag för mig att hon köpte remmarna på en textilaffär, spännena lika så...tror jag. Stream, du får gärna rätta mig om jag har fel.
Användarens profilbild
Av Stream
Indah skrev:Jag och Stream sydde dockselar och då har jag för mig att hon köpte remmarna på en textilaffär, spännena lika så...tror jag. Stream, du får gärna rätta mig om jag har fel.
:iagree: Det stämmer, men jag vet inte om de spännena håller för ett barn. Remmarna borde göra det i alla fall.
Användarens profilbild
Av Indah
Stream skrev:
Indah skrev:Jag och Stream sydde dockselar och då har jag för mig att hon köpte remmarna på en textilaffär, spännena lika så...tror jag. Stream, du får gärna rätta mig om jag har fel.
:iagree: Det stämmer, men jag vet inte om de spännena håller för ett barn. Remmarna borde göra det i alla fall.
Spännena som finns på Intersport här i stan är riktigt stora och borde hålla för barn (jag vet dock inte säkert). Det är Haglöfs har jag för mig och om de har ryggsäckar som rymmer 95 liter så borde de klara upp till 25 kg tycker man ju.
Av Jinxan
Fast jag tänkte att om man slaktar en rygga har man ju axelbanden klar på en gång :fnissa: är man lat så är man :D
Användarens profilbild
Av Indah
Jamen det är ju smart, att ta axelbanden från ryggan. Hoppas du har en rygga med avbärarbälte också för då är det ju kirrat och klart.
Av Jinxan
Indah skrev:Jamen det är ju smart, att ta axelbanden från ryggan. Hoppas du har en rygga med avbärarbälte också för då är det ju kirrat och klart.
Annars borde det finnas rätt billigt någonstans tycker jag. OM jag hittar en billig så tänkte jag delarna i sjalgungas krok i taket och sen prova hänga i det själv, för att se att allt håller :D
Användarens profilbild
Av Fina
Jag har remmar och spännen i två storlekar. Om någon är intresserad så är det bara att pemma.
Användarens profilbild
Av Squig
Hem o Hobby har spännen och även andra sybehörsaffärer.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?