Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Om du skulle köpa en ny sjal utan någon egentligen begränsning ekonomiskt vilken skulle det bli?

Gärna med länk till ställe där den finns att köpa.. 8)
Av sjaltokan
IED skrev::hmm: mycket bra fråga :hmm:

Tror det skulle bli didymos ellips lavender...har av någon anledning fastnat för blått :lol: skyller graviditeten.
är du fortfarande gravid? var det inte vräkning på gång eller missuppfattade jag något? :hmm:
thowida skrev:
IED skrev::hmm: mycket bra fråga :hmm:

Tror det skulle bli didymos ellips lavender...har av någon anledning fastnat för blått :lol: skyller graviditeten.
är du fortfarande gravid? var det inte vräkning på gång eller missuppfattade jag något? :hmm:
Jag blir igångsatt när jag gått klart 38 veckor tills dess får jag stå ut med en kropp som inte är sammarbetsvillig och har hakat upp sig :lol:
Av Lenaskeå
Zara med siden? Du har ju/har haft dom sjalar jag varit sugen på! Den röda silkessjalen från didymos med fåglar ser väldigt fin ut? En till indio m chashmir, kopparn är jättefin & annorlunda dom sjalar jag sett pga att den skimrar så mycet..

Nån mt kanske? Grisefant eller vad den heter?

Vilket problem förresten! :lol: :lol:
Av sjaltokan
Lenaskeå skrev:Zara med siden? Du har ju/har haft dom sjalar jag varit sugen på! Den röda silkessjalen från didymos med fåglar ser väldigt fin ut? En till indio m chashmir, kopparn är jättefin & annorlunda dom sjalar jag sett pga att den skimrar så mycet..

Nån mt kanske? Grisefant eller vad den heter?

Vilket problem förresten! :lol: :lol:
Ja visst är det, zara med siden lurar jag på men jag vet inte vitt är ingen favvofärg, inte svart heller.. :rodna:
Då tycker jag att du smyger lite lätt in till de norska tjejerna och tittar, där kan du ju hitta finfina saker för några billiga tusenlappar! :tumup:
Vad sägs om Krusedull, Grisefanten, Sidenrebozos, Taitasi, Ninapinas fiina mt:s, Go´klompen,Filiokus, E2E, 7kids, Hjerte mot hjerte, Kleinsmekker, Ellevill Viking, Bittebror...har jag glömt nån? :hmm: Sen har du ju onbuhimos, podaegis m.m.

Men om det är sjalar du är ute efter så är danskorna bäst på den marknaden. :tumup:

På min lista ligger många fina som inte finns på den svenska marknaden men som jag aldrig kommer att ha råd med, en del får inte ens importeras.. :(
Om du vill vara riktigt avancerad ska du in på den asiatiska marknaden, DÄR kan man kalla att dom har sjalmarknad! :lol: :love: :P

Lycka till i letandet! :tumup:
Av sjaltokan
katha skrev:Då tycker jag att du smyger lite lätt in till de norska tjejerna och tittar, där kan du ju hitta finfina saker för några billiga tusenlappar! :tumup:
Vad sägs om Krusedull, Grisefanten, Sidenrebozos, Taitasi, Ninapinas fiina mt:s, Go´klompen,Filiokus, E2E, 7kids, Hjerte mot hjerte, Kleinsmekker, Ellevill Viking, Bittebror...har jag glömt nån? :hmm: Sen har du ju onbuhimos, podaegis m.m.

Men om det är sjalar du är ute efter så är danskorna bäst på den marknaden. :tumup:

På min lista ligger många fina som inte finns på den svenska marknaden men som jag aldrig kommer att ha råd med, en del får inte ens importeras.. :(
Om du vill vara riktigt avancerad ska du in på den asiatiska marknaden, DÄR kan man kalla att dom har sjalmarknad! :lol: :love: :P

Kan inte du vara min bulevan.. 8) en långsjal du vet ju vad jag gillar.. :heart:
thowida skrev:
katha skrev:Då tycker jag att du smyger lite lätt in till de norska tjejerna och tittar, där kan du ju hitta finfina saker för några billiga tusenlappar! :tumup:

Kan inte du vara min bulevan.. 8) en långsjal du vet ju vad jag gillar.. :heart:

:wink: :lol: :Hahaa:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?