Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Klar favorit är Ellevill Zara i 4,7 m.
Har inte hittat någon favvofärg än men provar mig fram! :D Jag har provat earth, fresh, natur, curry, lavendel och jade mild. De 2 sistnämnda bor hos mig nu. Jag gillar tvåfärgade sjalar (eller flerfärgade). :love:
Användarens profilbild
Av Helma
Såg att det redan fanns en till med favoritsjalen här :D , men Stork Anna är outstanding. Den är så fin!

Bild
Här är första gången vi provar våran!
Användarens profilbild
Av Minchi
anna m skrev:Fast gladast är lollipop:
Bild
Den är ju alldeles underbar!! :mums:
Användarens profilbild
Av Minchi
Emmiez skrev:
Minchi skrev:Bild

Stork Anna. Längd 5,2. :loving: :heart: :loving: :heart: :loving: :heart:
:loving: sån fin.
Jaaa... Den är så fin. :heart:
Av Emmiez
JinxLinda skrev:Jag vet faktiskt inte om jag bara kan välja en :hide:
2 då?
Av Jinxan
Emmiez skrev:
JinxLinda skrev:Jag vet faktiskt inte om jag bara kan välja en :hide:
2 då?
Jag får fundera ett tag :D

Men spontant skulle jag NOG just nu säga Didy Aare och Zara Aubergin.. Men som sagt jag ska fundera
Användarens profilbild
Av thanisa
Sonen har en favoritsjal och det är aqua silk wellen eller wellen petrol som den hette på didymos egna sida.

Bild

Min egna favorit när det gäller egenskaper är en som jag tyvärr bärt för lite i. Det är indio med hampa. Den blir efter lite användande suverän. Slitstark, avlastar bra och är mycket skön att bära i. Den lämpar sig också för färgning och jag har sett massor av underbara färgningar. Min är dock i sin orginalfärg vilket i min sjalgarderob faktiskt är den mest avvikande. Varför jag inte bärt så mycket i den är nog mest för att efter att ha fått långa sexor beslöt mig för en femma. Det blev en kort femma. Jag kan knyta allt men det är enklare med en sexa vilket gör att jag väljer andra sjalar. Sen så får jag knappt välja nuförtiden då sonen jämt vill ha en och samma sjal.

Bild
Av Emmiez
indio hampa, den har jag missat, skall kolla på den :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?