Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sofiaengvall
Hej! :)

Är det någon som har erfarenhet av tången? Jag funderar på att ta in den men vet inte om jag ska våga mig på en stor order direkt eller beställa en och hårdtesta... Men det verkar vara många som beställt?! Skriv gärna alla + och - ni kan komma på och ett slutbetyg. Var den värd pengarna eller ångrar du köpet och vill ha en "riktig" Kam-press i stället?

Tusen tack!!!! :)

(Sorry for trådkapning Emmiez, och jepp, jag har hittat en leverantör :))
Användarens profilbild
Av dsjohanna
Dom har sommar special för "16/20 Snap Plier Package with 200 snaps" Men nu när jag läst på har jag kommit fram till att det är NJ20 plier jag ska ha... nu är det bara att lyckas beställa..... :roll:
Hur får hon info om vart hon ska skicka dem? Det var jätte länge sen jag registrera mig på yahoo och jag har inte varit inne där på länge... har jag anget infon där någonstanns? Jag kan inte hitta det....

/edit jag hitta det går ju genom paypal :oops:
Senast redigerad av dsjohanna den fre jul 17, 2009 07:40, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Shuna76 skrev:Köper man en press eller en handpress genom Yahoo-gruppen så skickas den som gåva & dessutom med rejält nerskrivet värde ifall tullen ändå skulle vilja kolla upp paketet. Hitills vet jag ingen i gruppen som åkt på tull.

I stora presspaketet ingår verktyg till knappar i strl 20 (12,4mm) & 16 (10,7mm) + knappar till ett värde av $60 ca 1000set, $135 med airlift vilket tar runt 2 veckor. Vad gäller handpress finns där 2 paket att välja på med olika verktyg, men jag antar att det är till blöjor & ev. kläder du ska använda den & då är det varianten som man kan använda till knappar i strl 14 (9,74mm), 16 & 20. Den kostar $20 eller $30 med 200 knappset. Alla priser är inkl. frakt :)

Tack! Nu är jag mer insatt! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?