Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
Ikväll sålde jag min easy, så nu är alla mina vävda sjalar av märket DIDYMOS! :heart: (Kom på att jag glömde min gås, men om vi räknar bort den)

Jag är lite nyfiken på hur fördelningen av dom vävda sjalarna ser ut hos er andra! Finns ju så många härliga sorter!

Ser att många har flera didysar, vilken didy är din favvo? Här härskar indiosarna... :heart:
Senast redigerad av Lenaskeå den tor jul 16, 2009 22:24, redigerad totalt 1 gånger.
Av sjaltokan
Jadu, en dolcino, en hoppe (plus en hoppe-MT), en easy, två zaror, en bb-slen, en néobulle, två bebina och flera didymos.
Senast redigerad av sjaltokan den fre jul 17, 2009 08:12, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
4 diddy, 3 WBS, 1 EC, 1 Zara, 1 Hoppe.... :tumup:
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag har nästan inga sjalar kvar :shock:

Men de som finns är 1 hoppe, 1 zara, 1 gås, 1 girasol kortsjal, 1 easy ringsjal (har inte haft så få sedan jag fastnade i sjalträsket :whut: )
Användarens profilbild
Av Jemmah
Här bor en stork, en easy, en hoppe, en zara, och två didymos (ellips+indio). Jag känner mig ganska sjalnöjd just nu :D
Av Umma
Jag har också rensat men 2 Didy, 1 Stork och 1 Bebina Stjärntecken har fått stanna. Älskar Didymos :tumup: !
Randig Didy är nog min favorit.
Senast redigerad av Umma den lör jul 18, 2009 10:52, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Groover
Jag har inte så många sjalar kvar, inget av barnen vill sjalas mer, men jag har två didysar (en färgad indio och en Jim) och en Easy (eld).
Användarens profilbild
Av katha
Jaaa, här är det ganska jämnt fördelat. Här bor en lång violaindio färgad rosa, en kort svart indio, en svart/vit indioringis och en indio-mt av rotbuche med ull (som antagligen ska få flytta), en zara lavendel och en jade mild.
Användarens profilbild
Av thanisa
100 % didymos här. 2 stycken är utlånade, 1 i sommarstugan, 7 stycken är här hemma. Med bomull så föredrar jag wellen, men jag tror faktiskt att indio med hampa egentligen är favoriten synd bara att jag chansade med en femma och fick en kort femma. Jag använder nästan bara sexor.
Av Jinxan
Räknar jag med ringsjalarna så har jag flest av Didy. Men egentligen försöker jag få av olika sorter ;)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Just nu har jag bara 1 sjal och det är en didymos indio 8) men gillar ju både easycare och girasol väldigt mycket också (och nyfiken på ellevill jade, men det blir det bara om jag får något mer sjalbarn)
Av Emmiez
jag har bara en, det är didymos wellen :loving:

har haft hoppe, gillade den tunna men inte tjocka hoppen, och så hade jag en carrysling den funkade på ryggen men inte på magen.
men ingen av dom avlastar lika bra som min didy wellen :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?