Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av gurkan
Det var inte så svårt! Sydde den i ett fyl-tyg som blev finare än jag trott. :lol: Somrig, med kökstema. :fnissa: Tyget är en gammal gardin som maken fått av nån för hundra år sedan.

Jag sydde med mått från en av disavis MT som jag provat. Och sen sydde jag enligt Knyttets anvisningar. Men jag fodrade axelbanden med ett gammalt lakan, för de kändes så tunna. Och sen fodrade jag inte 60 cm av midjebandet, men det ska jag nog göra nästa gång. Och så sydde jag på midjebandet på själva selen, stoppade inte selen i midjebandet. Men det funkade ändå!

Nästa ska bli en present till mitt kusinbarn som fyller 1 i augusti och som bara åkt babybjörn, hittills.

Nöjd med:
Att den blev helt okej!

Mindre nöjd med:
För korta axelband
För långt midjeband
Min j***a symaskin som är superkänslig i trådspänningen.

Bild
Av gurkan
Tack allihop! :heart:

I natt när jag låg vaken några timmar :roll: kom jag på hur kusinbarnets mei tai ska se ut! :D Jag har en blus från vår mormor som har vitt mönster på svart botten, så det blir en övrigt svart mt och så den svartvita blusen som panel. Sen har jag en annan blus som är vitt med prickar på. Av den syr jag nog en vit mt till mig själv.

Ska bara ringa symaskinsreparatören...
Av gurkan
gurkan76 skrev:Det var inte så svårt! Sydde den i ett fyl-tyg som blev finare än jag trott. :lol: Somrig, med kökstema. :fnissa: Tyget är en gammal gardin som maken fått av nån för hundra år sedan.
Fyl-tyg? Ful-tyg ska det vara! :Hahaa:
Av gurkan
thowida skrev:Då syr du i favorittygen nästa gång så har du en bra låna ut MT av den du sydde nu.. :tumup:
Smaaaart! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?