Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Britt
Mamma brukar sy om kläder som slitits ut, vända kragar och manschetter har hon talat om. Nu är hon bortrest så jag kan inte fråga. Är det nån som vet? Sambon har en favoritskjorta som jag tänkte rädda. Det är bara kragen som är sliten "ovanpå". Hur vänder man den?
Användarens profilbild
Av Therese
Om du sprättar sömmen (sömmarna) där kragen är fäst vid den lilla "ståkragen" så kan du lätt få bort kragen och vända den ev. behöver man laga det slitna först. Och så pressa den åt "fel" håll då förstås. Jag har dock inte sytt fast kragen utan brukar ta bort kragen helt så att det blir bara en ståkrage. Men det är ju en smaksak! :D
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag har också lurat på detta! therese tips funkar ju bra om bara överdelen av kragen är sliten, men min make sliter även ut kragstånden, så jag skulle behöva vända hela. Att då få det snyggt med nya knapphålet osv som behöver till vågar jag inte lita på - men jag eg gått om objekt att öva på så.... flera skjortor som är oanvändbara pga detta slitage....jädra skäggstubb!
Av Umma
Panakeia skrev:jag har också lurat på detta! therese tips funkar ju bra om bara överdelen av kragen är sliten, men min make sliter även ut kragstånden, så jag skulle behöva vända hela. Att då få det snyggt med nya knapphålet osv som behöver till vågar jag inte lita på - men jag eg gått om objekt att öva på så.... flera skjortor som är oanvändbara pga detta slitage....jädra skäggstubb!
Jaha nu en gåta har fått sin lösning :tumup: . Min make sliter ut sina t-shirtar i halsen, det måste vara pga stubben. Skjortor använder han inte så annars har jag intet att tillföra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?