Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Indah
Jemmah skrev:Jag undrar om inte 4,7 räcker för ryggknyt på dig? Hur lång är solängels wellen som du knöt med här? Och hur kändes den? Kanske pm:a/ringa henne och kolla?

:grattis:
Om det är den jag tänker på så var det knappt jag fick till knuten. Det var någon sjal i alla fall som jag provade som jag just så pass fick till en knut.
JinxLinda skrev:Jag hade nog tagit 5.2 Är den på tok för lång så kan man kapa. Hellre en för lång än en för kort :tumup:
Massa bilder vill jag se sen i alla fall :fnissa:
Sant sant.....men då kör jag på 5,2 för jag vill inte behöva dra in magen för att kunna få till en knut.
Jag ska försöka få till foton om jag lyckas knyta någon ryggknytning så jag slipper skämmas ögonen ur mig. Det får nog bli när vi har en sjalträff här i Umeå så jag kan få hjälp :D
Oh, vilken tjusig sjal du hittat! :app:
Gillar vår gamla fröna Girasol väldigt mycket. Mjuk och gosig! :loving:

Bra val att satsa på en längre tror jag! Som andra har skrivit så är det ju lättare att korta av en för lång sjal än att förlänga en som är kort... :wink:
Indah skrev:
JinxLinda skrev:Jag hade nog tagit 5.2 Är den på tok för lång så kan man kapa. Hellre en för lång än en för kort :tumup:
Sant sant.....men då kör jag på 5,2 för jag vill inte behöva dra in magen för att kunna få till en knut.
Jag ska försöka få till foton om jag lyckas knyta någon ryggknytning så jag slipper skämmas ögonen ur mig. Det får nog bli när vi har en sjalträff här i Umeå så jag kan få hjälp :D
Och det blir direkt du får hem den om jag får bestämma :this: :app:
CrazyMagpie skrev:Oh, vilken tjusig sjal du hittat! :app:
Gillar vår gamla fröna Girasol väldigt mycket. Mjuk och gosig! :loving:

Bra val att satsa på en längre tror jag! Som andra har skrivit så är det ju lättare att korta av en för lång sjal än att förlänga en som är kort... :wink:
Men vad bra, då hoppas jag att min Symphuo kommer bli lika gosig!
Jemmah skrev:
Indah skrev:
Och det blir direkt du får hem den om jag får bestämma :this: :app:
You know it!!
Tack för gratulationerna förresten Jemmah, glömde tacka i tidigare inlägg.
Användarens profilbild
Av Stream
Indah skrev: :app: :eld: :present: :jippiii: :banana: :confettismiley: :sjal: :hoppa: :lovely: :hjarta: :dansar: :heart: :loving:

Jag ska få sjalen av min sambo i födelsedagspresent så nu tackar jag ja till sjalen!

Ska jag ta 5,2 meter eller är det någon annan längd jag bör ta? Jag är inte smal om jag säger så. Jag drar ca 44 på kläderna. Jag kommer att bära på rygg.
Åh, vilken härlig födelsedagspresent! :loving:

Och stort grattis på födelsedagen :D

:grattis:
sanna73 skrev:Jag fyller ju också år snart (eller ja, om fem veckor :roll: ) undrar om maken vill ge mig den då 8)
Skynda dig och fråga honom så du kan beställa en innan de tar slut!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?