Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jolin
Indah skrev:
hörnsten skrev:Köööp! :love:
:lol:
Jag måste först bli av med min Manduca i så fall. Den används inte utan jag har köpt den till min sambo OM han behöver bära någon gång. Han är dock inte så lättövertalad att använda selen.
Det ver kar ju finnas ett par köpes annonser på manduca så köööööp den!
Användarens profilbild
Av Indah
LillGrodan skrev:
Indah skrev:
hörnsten skrev:Köööp! :love:
Jag måste först bli av med min Manduca i så fall. Den används inte utan jag har köpt den till min sambo OM han behöver bära någon gång. Han är dock inte så lättövertalad att använda selen.
Det ver kar ju finnas ett par köpes annonser på manduca så köööööp den!
Jo jag såg det och har postat inlägg i respektive tråd. Jag har även lagt ut en intressekoll på 'Säljes' så nu får jag hålla tummarna.
Användarens profilbild
Av Indah
sanna73 skrev::love: Den är jag också himla sugen på
Visst är den vacker! Jag trodde typ aldrig jag skulle överväga att köpa en sjal.
Användarens profilbild
Av Indah
JinxLinda skrev:Du får nog ut mer än vad du gav för den om jag ska säga vad jag tror
Vad bra, det är lättare att övertyga sambon om att det behövs ytterligare ett bärdon i familj om jag säger att jag får pengarna tillbaka om jag inte skulle bli nöjd med sjalen.
thanisa skrev:Köp, tänk på det som en födelsedagspresent. Ett stort grattis på födelsedagen :grattis: och tacka du ja till sjalen.
Men...så snällt...tack :loving:

Ja det lutar åt att jag kommer tacka ja till sjalen. Tack alla för era synpunkter!
Användarens profilbild
Av Indah
Jemmah skrev::twisted: KÖÖÖÖP :twisted:

Jag tror nog att ni kommer att trivas bra med sjal :loving: Annars kan ni alltid gosa med den i hängstolen!
Ja det funkar säkert det med :)
Användarens profilbild
Av Indah
:app: :eld: :present: :jippiii: :banana: :confettismiley: :sjal: :hoppa: :lovely: :hjarta: :dansar: :heart: :loving:

Jag ska få sjalen av min sambo i födelsedagspresent så nu tackar jag ja till sjalen!

Ska jag ta 5,2 meter eller är det någon annan längd jag bör ta? Jag är inte smal om jag säger så. Jag drar ca 44 på kläderna. Jag kommer att bära på rygg.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag undrar om inte 4,7 räcker för ryggknyt på dig? Hur lång är solängels wellen som du knöt med här? Och hur kändes den? Kanske pm:a/ringa henne och kolla?

:grattis:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?