Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av June
Min svärmor pratar ofta om att hon bar sin son i en kodomosele. Någon som har en bild så man kan få se den eller som använt denna och kan ge en beskrivning? Har försökt söka lite på Google, men inte fått något vettigt resultat så nu hoppas jag att någon här kan ge mig lite info.
Av FruFrid
CarolineJ skrev:Jag läste lite för snabbt och undrade vad tusan en kondomsele var för nåt?! :hmm: :lol:
Haha, istället för kyskhetsbälte kanske :wink:
Användarens profilbild
Av sanna73
FruFrid skrev:
CarolineJ skrev:Jag läste lite för snabbt och undrade vad tusan en kondomsele var för nåt?! :hmm: :lol:
Haha, istället för kyskhetsbälte kanske :wink:
:lol:
Av Enid
kajsa kavat skrev:
:Hahaa: Samma här :lol:
Jag med :lol:

Jag har två såna selar, en väl använd som barnens pappa och hans syskon burits i och nu våra barn. Och en sprillans ny i kartong som jag köpte på Stadsmissionen bara för det var roligt (och den var billig).
Användarens profilbild
Av rithelo
Liten vus skrev:
kajsa kavat skrev:

Jag har två såna selar, en väl använd som barnens pappa och hans syskon burits i och nu våra barn. Och en sprillans ny i kartong som jag köpte på Stadsmissionen bara för det var roligt (och den var billig).
Men hurdan är den då? I jämförelse med nån annan sele?

Och man får köpa saker bara för att det är kul och billigt. Just nu står ett par barnskor från 60-talet här hemma på en hylla oanvända för att de inte passar , av just den anledningen.... :roll:
Användarens profilbild
Av buebo
Liten vus skrev:
:kamera: Tack :tumup:
Jag har en gammal sele (nånstans?) och skulle vara intresserad av om det är en sån eller nåt annat :D
Användarens profilbild
Av June
rithelo skrev:
Liten vus skrev:
kajsa kavat skrev:

Men hurdan är den då? I jämförelse med nån annan sele?

Och man får köpa saker bara för att det är kul och billigt. Just nu står ett par barnskor från 60-talet här hemma på en hylla oanvända för att de inte passar , av just den anledningen.... :roll:
Ja hur är den? Kan du fixa bilder? Vill ju veta vad mannen blev buren i när han var liten.
Av Enid
Den är undanpackad inför flytten med det mesta annat som vi inte använder så bild måste tyvärr dröja (men om jag snubblar över just den kartongen så fixar jag). Den ser väldigt bekväm ut för barnet, iaf om barnet är en liten bebis, och är ganska likvärdig med min bebisMT. Bebisen sitter som en groda med höga knän. Men för större barn tror jag inte det är skönt för den är ganska smal, den har extraband som jag tror är till för att stötta upp benen på lite större barn (5-6 månader) men då har barnen vuxit i Ergon så vi har inte testat.
För bäraren är den inte lika skön för den har supersmala axelband, eftersom man knyter den som en ombuhimi (stavas det så?) så kommer korset i ryggen ganska långt ner så lite skönare än en BabyBjörn av 80-90-talsmodell är den. Jag har inte kunnat/velat bära i den men mannen tycker bra om den till små bebisar men han är in i norden stark och uthållig och van att bära tyngre saker på obekvämare sätt. Jag hade hellre burit i den än bara i armarna iaf.
Användarens profilbild
Av buebo
Liten vus skrev:, den har extraband som jag tror är till för att stötta upp benen på lite större barn (5-6 månader)

För bäraren är den inte lika skön för den har supersmala axelband, eftersom man knyter den som en ombuhimi (stavas det så?)
De här två passar på min gamla sele iaf (vad jag minns),måste nog leta och fota den och se om den är en sån :D
Av Emmiez
väntar på bild på vad jag flera gånger läste som kondomsele :roll:
Användarens profilbild
Av June
Emmiez skrev:väntar på bild på vad jag flera gånger läste som kondomsele :roll:
Jag också!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?