Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Fast, det är INTE jag som sytt dem...såå bra är jag inte på att sy :lol: Den är en av tjejerna som är med i den gruppen som vi köpte tyget genom..fördelen med att bo i Usa är ju att det bara tar nån dag från det är postat till de har det i sin låda...ack denna väntan, man blir toookig! Vill ha tyget nu på en gång, helst igår :fnissa: Men det är ju bra att fresta er lite så ni vet vilka fina kreationer man kan sy av det :)
Jag får kke anlita nån av er att sy fina trainingpants till frökenfräken av den lilla snutten uggletyg som blir över till mig :wink:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Nu är de i Malmö så imorgon borde de vara här :vågen: Jag har lite att sy, men ska försöka göra mitt bästa för att klippa & få iväg ugglorna till er innan helgen! :D
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Shuna76 skrev:Nu är de i Malmö så imorgon borde de vara här :vågen: Jag har lite att sy, men ska försöka göra mitt bästa för att klippa & få iväg ugglorna till er innan helgen! :D
:vågen:
Härligt!
Ingen stress för min skull. Hinner ändå inte sy nästa vecka.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Men det var då :gaah: Jag har aaaldrig varit med om att ett paket först ska till Ystad från Malmö & sen till Skurup..de brukar alltid gå direkt från Malmö till Skurup..kan det vara för att jag är otålig som de jävlas med mig?? :lol: Nu kommer det ju inte till Skurup förrän tidigast imorgon..det står nåt om överskridna produktionsvillkor så det kan bli förseningar..undra vad det betyder :hmm:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Gissa vad jag haaaar :wink:

Bild
Ska försöka hinna klippa imorgon..ni som gärna vill ha ert paket så snart som möjligt kan väl hojta till så börjar jag med er :)
Användarens profilbild
Av Shuna76
Det ska det vara Umma :) Det är mycket finare i verkligheten, men min kamera vill inte fota några fina bilder så ni får ge er till tåls tills era paket anländer :wink:
Av Umma
Shuna76 skrev:Det ska det vara Umma :) Det är mycket finare i verkligheten, men min kamera vill inte fota några fina bilder så ni får ge er till tåls tills era paket anländer :wink:
:vågen: :vågen: :vågen: :vågen: :vågen: :vågen: :vågen: :vågen: :vågen:
Varmt tack till dig som ordnar detta för oss! :heart: :heart: :heart:
Av Mumskickan
Shuna76 skrev:Gissa vad jag haaaar :wink:

Bild
Ska försöka hinna klippa imorgon..ni som gärna vill ha ert paket så snart som möjligt kan väl hojta till så börjar jag med er :)

:eld: :eld: :eld: :eld: :eld:

Spännande

Jag vill gärna ha så snart som möjligt, men det är mest för att jag är otålig av mig

Tack snälla för att du fixar så här åt oss :heart: :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Ikväll när ligisterna sover ska jag slänga mig på vardagsrumsgolvet & klippa det sista. Igår hade Noomi uppekväll så det blev inget gjort alls. På natten ska barnen sova så mammorna får något gjort :this:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Nu har jag PMat alla utom Melon om frakten. Är det nån som inte fått PM så får ni hojta :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?