Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jembe
Undrar en liten sak. Någon som sett lemongrass live? Hur skulle ni beskriva limefärgen? Limegrön? Eller limegul? Limegul drar ju lite åt grönt men jag undrar om den mestadels drar åt gult, eller mestadels drar åt grönt?
Velar lite å måste bestämma mig idag. Ska jag ha en lemongrass eller en niike?
Är blond och blåögd och brukar passa i turkos men också petrol. Däremot är inte gul min färg så om lemongrass känns gul vill jag nog inte ha den!
Funderar dock på om det är tråkigt med niike eftersom jag burit i sino blåbär. Gå från blå sjal till...tada...blå sjal. Lite tråkigt kanske.
Vilken ska jag ta?
Användarens profilbild
Av hcvc
Niiken ser ju väääldigt fin ut, om man passar i blått och turkost.
Användarens profilbild
Av jembe
Har beställt en niike, hoppas den blir bra och inte känns tråkig! Hon skulle ha fått in dem denna veckan men det verkar vara något strul. Hoppas den kommer nästa vecka!
Användarens profilbild
Av katha
I augusti kommer nya färger från ellevill....
Zara Terracotta och Jade Fog. :)
Av Jinxan
I morgon blir jag troligtvis Zaraägare :lol:
katha skrev:I augusti kommer nya färger från ellevill....
Zara Terracotta och Jade Fog. :)
spännande. Låter som om det kan bli fina sjalar :love:
Användarens profilbild
Av emellen
Today is the day! :eld: :eld: :eld:

Utlämningsstället brukar alltid vara snabba med avin så förhoppingsvis kommer den runt lunch! :vågen:
Användarens profilbild
Av emellen
JinxLinda skrev:Snart ligger den i lådan. Om ungefär en timma brukar vi ha posten :app:
Fusk, så tidigt! Och i lådan dessutom, jag får säkert hämta den på ica! (Men allt är iofs bättre än där vi bodde förut där man fick avin DAGEN EFTER paketet hade kommit. Gissa vad jag tyckte om det! :lol: )
Av Jinxan
emellen skrev:
JinxLinda skrev:Snart ligger den i lådan. Om ungefär en timma brukar vi ha posten :app:
Fusk, så tidigt! Och i lådan dessutom, jag får säkert hämta den på ica! (Men allt är iofs bättre än där vi bodde förut där man fick avin DAGEN EFTER paketet hade kommit. Gissa vad jag tyckte om det! :lol: )
:lol: Avierna är det lite sisådär med, oftast hämtar vi ut paketet när vi vet att det ligger på posten, men att vi inte har hunnit få hem avin ens :D Posten känner igen oss rätt bra. (med vi menar jag att jag skickar sambon, han får hämta ut mina paket också) :D

nu dom senaste gångerna har faktiskt posten kört ut stora paket också :hmm:
Användarens profilbild
Av emellen
JinxLinda skrev:
emellen skrev:
:lol: Avierna är det lite sisådär med, oftast hämtar vi ut paketet när vi vet att det ligger på posten, men att vi inte har hunnit få hem avin ens :D Posten känner igen oss rätt bra. (med vi menar jag att jag skickar sambon, han får hämta ut mina paket också) :D

nu dom senaste gångerna har faktiskt posten kört ut stora paket också :hmm:
Allt hänger på att man har ett schysst postkontor som inte har alltför mycket paket. Nu har vi en ica nära butik som är väldigt kundorienterade och trevliga, förut var det ica maxi i stan som även hade hand om paketutlämningen för ytterområdena, så de hade mycket paket. Där kunde man inte hämta paket utan avi, inte ens om man hade numret på avin men inte avin med sig! :hopmad:

Nu blev det visst lite OT här, men man måste ju fördriva väntetiden på Zaran med något! :lol:
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?