Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Jag letar mönster idag då. Det verkar som om vi får skjuta lite på resan ändå, för Siris hals har svullnat upp :cry:
Emmiez skrev:
melon skrev:Bild
:shock: det är ju precis va jag vill ha, en sele med utbredbara axelsömmar :love:
va fina ni är :)
är det siri? har ni kvar selen?
Det är Siri 4 månader! :heart: Selen sålde vi för längesen. Jag föredrar sjal på magen och just den här modellen funkar inte så bra på ryggen... Tinas sele är ju en sån med utbredbara axelband :tumup: som ska korsas på ryggen.
Av Emmiez
melon skrev:Jag letar mönster idag då. Det verkar som om vi får skjuta lite på resan ändå, för Siris hals har svullnat upp :cry:

Det är Siri 4 månader! :heart: Selen sålde vi för längesen. Jag föredrar sjal på magen och just den här modellen funkar inte så bra på ryggen... Tinas sele är ju en sån med utbredbara axelband :tumup: som ska korsas på ryggen.
stackars siri :(

kan man inte korsa på magen om man bär på ryggen då?
Emmiez skrev:
melon skrev:Jag letar mönster idag då. Det verkar som om vi får skjuta lite på resan ändå, för Siris hals har svullnat upp :cry:

Jo, man kan men det är inte så skönt tycker jag. Inte på mig iaf. Jag tycker det blir konstigt över brösten.

melon - Om du hittar mönstret vill jag också gärna ha det. Jag kanske skulle få tummen ur och sy en sele till min man. Tinas skulle nog vara perfekt för honom. Om man är kille borde det ju vara skönt med korsade band även om man bär på ryggen?
Av Emmiez
Knyttet & K skrev:
Emmiez skrev:

Jo, man kan men det är inte så skönt tycker jag. Inte på mig iaf. Jag tycker det blir konstigt över brösten.

melon - Om du hittar mönstret vill jag också gärna ha det. Jag kanske skulle få tummen ur och sy en sele till min man. Tinas skulle nog vara perfekt för honom. Om man är kille borde det ju vara skönt med korsade band även om man bär på ryggen?
ja det e klart att brösten kanske är ivägen..
jag får sy och testa.
om melon hittar mönstret :D
Användarens profilbild
Av melon
Emmiez skrev:
Knyttet & K skrev:
Emmiez skrev:

ja det e klart att brösten kanske är ivägen..
jag får sy och testa.
om melon hittar mönstret :D
Siri har fått halsfluss så vi åker ingenstans. Letar mönster strax.

Tror det funkar jättebra att korsa på magen om man inte har bröst :tumup:
Användarens profilbild
Av melon
Jag har hittat mönstret! :vågen:

Den som vill ha en kopia får skicka sin mejladress per PM så mejlar jag en PDF-fil på det. Jag vill ha en sak i gentjänst: bilder på era fina selar sen! :loving:

Det står ingen copyright och mönstret var gratis, jag hoppas att TinaW gillar att fler vill bära i hennes sele 8) :heart:
Användarens profilbild
Av melon
tinaw skrev:Mönstret ligger fortfarande ute på nätet :D Va olika det kan vara, jag andände den nästan bara på ryggen jag :lol:

http://web.bitnet.net/baranara/index.html under "Mei tai/abc/sele"

Fler bilder: http://web.bitnet.net/baranara/sidor/selebilder.html
Lysande!!! Då är det ju bara att ni kilar dit :wink:

Men var gjorde du av brösten? :lol:
Användarens profilbild
Av tinaw
melon skrev:
tinaw skrev:Mönstret ligger fortfarande ute på nätet :D Va olika det kan vara, jag andände den nästan bara på ryggen jag :lol:

http://web.bitnet.net/baranara/index.html under "Mei tai/abc/sele"

Fler bilder: http://web.bitnet.net/baranara/sidor/selebilder.html
Lysande!!! Då är det ju bara att ni kilar dit :wink:

Men var gjorde du av brösten? :lol:
Bild

Axelbanden hamnar ovanför, som med en sjal, för mig. Ofta knöt jag dem också, men inte på den här bilden.
Av Emmiez
ja ser allt att melon kan bära på rygg med :loving:
så fint tyg juh :D

Bild
Av Emmiez
ja ser faktiskt att ja sett mönstret, men ja tyckte den såg så konstig ut med "påsar" på axelbanden, nu fatta ja varför :app:

ska se om ja kan göra en sån :D
Av Emmiez
ja hade den till o med på datorn, så nu är den bytt namn "tinaw selepdf" istället för bara selepdf 8)
Användarens profilbild
Av melon
Emmiez skrev:ja ser allt att melon kan bära på rygg med :loving:
så fint tyg juh :D

Bild
Ja det går fast du ser väl att det ser ut som en pushup :lol: Om jag har axelbanden på utsidan av brösten som tina visar däruppe :pekar: så klämmer det så ont :cry: . Så jag använde den sällan på ryggen. Tyget är förresten från Olssons tyger och det fanns/finns? i flera färgställningar.
Av Emmiez
melon skrev: Ja det går fast du ser väl att det ser ut som en pushup :lol: Om jag har axelbanden på utsidan av brösten som tina visar däruppe :pekar: så klämmer det så ont :cry: . Så jag använde den sällan på ryggen. Tyget är förresten från Olssons tyger och det fanns/finns? i flera färgställningar.
Det va ju inte bra att du fick ont :(
Bättre o bära på magen då.

Var finns Olssons tyger då?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?