Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Så har Zara lavendel anlänt, ljuuuuvlig! :love: Ljust syrénlila är hon. Har försökt ta kort på henne med det var nog den mest motsträviga sjal jag varit ute för... Jag ska försöka igen. :D
Av legenden29
Nu väntar jag igen.... På en Zara natur o på att få svar om ett byte. Så väntar jag på väninnan fr USA som kommer på besök imorgon o på att min halsfluss ska vara helt borta så jag slipper äta antibiotika. Vad väntar ni på då? Eller firar ni bara sommar o glömmer bort hur det är att gå o tråna efter något?
Av legenden29
Jag väntar förresten på att fler gubbar ska mogna på balkongen för det är så mysigt att se sonen gå o nypa sig ett bär där... (Mammas hjärta sväller till enorm storlek!!!)
Av Jinxan
Väntar fortfarande på min Zara. I övrigt, på en till House-käpp, åka till Kolmården på torsdag, få pengar och vad mer? Fint väder igen kanske ;)
Av legenden29
JinxLinda skrev:Väntar fortfarande på min Zara. I övrigt, på en till House-käpp, åka till Kolmården på torsdag, få pengar och vad mer? Fint väder igen kanske ;)
Vad är en House-käpp månntro? En skurmopp? En käpp som skådisarna i House knatat omkring med? :hmm:
Av Jinxan
legenden29 skrev:
JinxLinda skrev:Väntar fortfarande på min Zara. I övrigt, på en till House-käpp, åka till Kolmården på torsdag, få pengar och vad mer? Fint väder igen kanske ;)
Vad är en House-käpp månntro? En skurmopp? En käpp som skådisarna i House knatat omkring med? :hmm:
Jäpp, en käpp som Gregory House har i serien ;) :lol: fast tyvärr inte orginalet då :S

Den jag köpte först, hade en del skavanker, så de skickar ut en till gratis :D
Av legenden29
JinxLinda skrev:I morgon borde jag bli Zara-ägarinna :eld: :app: :vågen:
GRATTIS! Jag gillar verkligen de sjalarna, de är så mjuka o gosiga redan från början....

(Jag väntar på en skönhet i limited edition som borde komma inom två veckor, dock ej ellevill.... Hoppas att tråkiga jag kommer att trivas med fler färger....)
Av Jinxan
legenden29 skrev:
GRATTIS! Jag gillar verkligen de sjalarna, de är så mjuka o gosiga redan från början....

(Jag väntar på en skönhet i limited edition som borde komma inom två veckor, dock ej ellevill.... Hoppas att tråkiga jag kommer att trivas med fler färger....)
En Didy eller girasol? :hmm: Vilka fler är det som gör LE sjalar? :hmm:
Av Jinxan
legenden29 skrev:Det bränns asmycket! Du är inte dum, du!
Hm måste spana lite då ;)
Av Jinxan
Är den många färger eller bara en-två stycken?

Kan det vara en Girasol Lilia?

Från vilket land har du handlat?
Användarens profilbild
Av katha
legenden29 skrev:

Annars kommer zarorna i några LE varianter inom den närmaste framtiden!
Först kommer färgproverna och några testsjalar, sen väljs några ut och sen kommer det några sjalar i mycket begränsad upplaga.
Dessa kommer på prov:
Orange/Lila
Lax/Aprikos
Turkos/Svart
Brunt/Roströd
Rosa/Violett
Av Jinxan
katha skrev:
legenden29 skrev:

Annars kommer zarorna i några LE varianter inom den närmaste framtiden!
Först kommer färgproverna och några testsjalar, sen väljs några ut och sen kommer det några sjalar i mycket begränsad upplaga.
Dessa kommer på prov:
Orange/Lila
Lax/Aprikos
Turkos/Svart
Brunt/Roströd
Rosa/Violett
Orange/Lila, Brun/roströd och Rosa/violett lät intressant, finns det några bilder?
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 196

Har inget revolutionerande att säga mer ä[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?