Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Damernes m
Jag känner mig osäker på om jag gör rätt med min snart 2 veckor gamla bebis. Han har fått sitta i sjalen från dag 1, och det gick kändes bra de första dagarna. Men nu har han börjat skrika när jag ska sätta honom i sjalen, det är lixom ett riktigt gällt skrik, som att jag skadar honom. Efter en kort stund somnar han dock, eller blir lugn. Men det väcker obehag, och jag undrar om jag gör ngt fel? Jag sätter honom i grodpostion, jag känner efter så att fötterna/benen ligger rätt.

Idag vågade jag bara ha honom en kort stund i sjalen, även om han sov lugnt i den. Jag tänker om han skriker sådär initialt, och sedan tystnar, kanske han ger upp eftersom han vet att han ändå blir sittandes i sjalen en stund...

Förstår ni mig? Eller vad tror ni jag gör fel?
Av FruFrid
Det är ibland likadant för mig. Tror inte de skulle somna så gott om de hade ont eller inte mådde bra.
Av sjaltokan
Tror absolut inte det är någon fara så har mina barn också gjort i perioder.. Han kanske är jättetrött när du sätter honom i sjalen och han skulle skrikit ändå? :hmm:
Av Damernes m
När jag tänker efter så har jag varit lite stressad dessa gånger, har haft behov av att ta hand om storebror samtidigt, så det känner nog lillprinsen oxå...
Av linamh
thowida skrev:Tror absolut inte det är någon fara så har mina barn också gjort i perioder.. Han kanske är jättetrött när du sätter honom i sjalen och han skulle skrikit ändå? :hmm:
Jag tror på detta eftersom jag hade samma erfarenhet att det var skrik först och sedan lugnt. Om han inte skulle somna utan fortsätter skrika så kan du ju ta ut honom.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?