Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lundie
Jag har hittat en Hoppediz Osaka Mått 4,60 x 0,70, på Blocket. Det står att den är i mycket bra skick och hon vill ha 400 kr för den. Jag har aldrig provat långsjal men jag bär varje dag i en hemmasydd lakanssjal.
Vad säger ni. Är det ett bra köp? Hur är Hoppedizarna att bära 10-kilosklumpar i? Själv är jag liten: 163 cm och 47 kg.
Vad säger ni om priset?
Mycket frågor men jag kan inte det här så bra. Eller har ni några andra förslag?
Av sjaltokan
Jag tycker Hoppe är en bra bassjal, eftersom du är såpass liten skulle jag nog hellre lägga en eller två hundra till på en nättare och tunnare sjal.
Användarens profilbild
Av frida
thowida skrev:Det är ju på gång med sjalträff i Skövde den 5 aug. du kan inte komma med då?
Å är det! :) *kilar iväg till träfftrådarna*
Användarens profilbild
Av Lundie
thowida skrev:Det är ju på gång med sjalträff i Skövde den 5 aug. du kan inte komma med då?
Är det? Tjoho! Då måste jag se till att komma. Jag gissar att det finns en tråd om det under sjalträffsrubriken?
Användarens profilbild
Av emellen
Vi har både en Osaka på 5,2 m och en annan Hoppediz på 4,6 m, så om du vill får du gärna komma och provbära! Annars tar jag naturligtvis med dem på träffen den 5:e, om du kan vänta så länge? :wink:
Användarens profilbild
Av Lundie
emellen skrev:Vi har både en Osaka på 5,2 m och en annan Hoppediz på 4,6 m, så om du vill får du gärna komma och provbära! Annars tar jag naturligtvis med dem på träffen den 5:e, om du kan vänta så länge? :wink:
Håller just på och snackar med Thowida om att låna en sjal av henne och prova men jag provar gärna fler på sjalträffen.
Snällt av dig att erbjuda. Jag vet inte hur man lägger in smilisar, annars hade jag lagt in en glad åt dig.
Av Emmiez
Lundie skrev:
emellen skrev:Vi har både en Osaka på 5,2 m och en annan Hoppediz på 4,6 m, så om du vill får du gärna komma och provbära! Annars tar jag naturligtvis med dem på träffen den 5:e, om du kan vänta så länge? :wink:
Håller just på och snackar med Thowida om att låna en sjal av henne och prova men jag provar gärna fler på sjalträffen.
Snällt av dig att erbjuda. Jag vet inte hur man lägger in smilisar, annars hade jag lagt in en glad åt dig.
det jag märkt är att man behöver bära lite mer än bara prova på träff, jag har provat på träff o det har varit bra o sen funkar det inte alls.
nu är det lättare att prova korta stunder och se om det funkar eller inte, men i böörjan va det jättesvårt, det kändes bra o sen bar jag längre stunder o då funkade den sjalen/selen inte alls lika bra.

men det e ju bra att du kan låna av thowida :tumup:
Av Emmiez
thowida skrev::tumup:
Lån på väg..
:heart: du e underbar..

du hjälper så många på ett eller annat sätt :heart: :heart:
Av sjaltokan
Emmiez skrev:
thowida skrev::tumup:
Lån på väg..
:heart: du e underbar..

du hjälper så många på ett eller annat sätt :heart: :heart:
:rodna: tack.. :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?