Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
Ja undrar om det finns butiker på nätet i sverige som säljer fuskmocka?
Användarens profilbild
Av Shuna76
Inte vad jag vet & jag har sökt massor. Men jag är nyfiken om du får svar så jag tassar lite här :wink:
Av Emmiez
Shuna76 skrev:Inte vad jag vet & jag har sökt massor. Men jag är nyfiken om du får svar så jag tassar lite här :wink:
typiskt, men var köper jag det utomlands då? helst eu så jag slipper tänka på tull och sånt. eller blir det mycket billigare utanför eu?
Användarens profilbild
Av Shuna76
Det beror lite på hur mycket du handlar för..håller du dig under 300:- så slipper du tull. Jag handlar oftast från Kids in the garden, men hon har semesterstängt just nu. Från Bella junction (där vi ska köpa ullkantbanden) har jag oxå handlat. Det finns säkert att köpa inom EU oxå, men jag handlar alltid från USA. Beroende på hur mycket du vill ha så har jag kke lite att sälja. En av coop-tjejerna säljer ut sitt lager nu oxå & jag ska köpa lite av henne så om du vill kan du hänga på där. PMa iså fall :)
Av Emmiez
Jenny med Emiliten skrev:Härmed tipsar vi butikerna om att ta in det :-)
Babythings, kanske?
jag har pratat med henne om fuskmocka, men hon har lite andra saker att fixa först, men hon skulle kolla på det :D
Användarens profilbild
Av cocco
Myrins i göteborg har fuskmocca men jag vet om det är samma sort som folk syr blöjor av.
Av Emmiez
cocco skrev:Myrins i göteborg har fuskmocca men jag vet om det är samma sort som folk syr blöjor av.
finns en i borås, men ja ville kunna variera mig, men det får bli den att börja med iallafall.

jag har sytt blöjor i den, men vet inte om det är nån skillnad på fuskmocka och fuskmocka :hmm:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Det KAN vara skillnad så till vida att en del fuskmocka visst är behandlat med något vattenavvisande..det är inget jag råkat ut för själv, men jag vet att andra gjort det. Så det är bäst att fråga i affären först så man inte köper flera meter som sen inte går att använda till det man tänkt :?
Användarens profilbild
Av Shuna76
Annars är det lite kvalitets skillnad på den fuskmockan jag köpt i Sverige..en del noppar..en del är tunnare, men funkar bra att sy i..men i längden vet jag inte riktigt om den håller lika bra som den jag köpt i Usa.
Av Emmiez
Shuna76 skrev:Det KAN vara skillnad så till vida att en del fuskmocka visst är behandlat med något vattenavvisande..det är inget jag råkat ut för själv, men jag vet att andra gjort det. Så det är bäst att fråga i affären först så man inte köper flera meter som sen inte går att använda till det man tänkt :?
:shock: tack för att du sa det, det ska jag fråga.

men det är inget som går bort i tvätten heller?
ja tänker som ullfettet i ullblöjbyxor tex.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Det vet jag inte säkert, men jag tänker mig att om det är behandlat för att stå emot väta så borde det inte gå bort i tvätten :hmm: Du får fråga! :)
Av Emmiez
Shuna76 skrev:Det vet jag inte säkert, men jag tänker mig att om det är behandlat för att stå emot väta så borde det inte gå bort i tvätten :hmm: Du får fråga! :)
det är sant iof.
den jag använt verkar inte vara behandlad med nåt iallafll
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?