Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sagis
Undrar ni aldrig var era sjalar och selar tar vägen när ni sålt dem?

Jag sålde sjalarna när äldsta dottern var "färdigburen". Undrar så vart de tog vägen... en lila moby wrap och en hoppe kapstadt. Hoppas att de har fått bära fler barn :heart: Och när jag köper en begagnad sjal tycker jag det är kul att få lite historik om sjalen. Man borde kunna efterlysa sjalar... Kan man inte chipmärka sjalarna? :fnissa:

Är det bara jag som har dessa konstiga funderingar!
Av Lenaskeå
Det har jag oxå funderat på många gånger! Någon som vet med sig att dom köpa någon sjal av mig? Skicka gärna pm isåfall & berätta om du har kvar sjalen & vad du tycker/tyckte om den!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Finns en tråd nånstans där man kan skriva in sjalhistoriken på de sjalar man ägt och följa de på det viset.
Fast jag hittar den inte nu.
Av legenden29
Som sådana där dopklänningar som man broderar in namn o dopdatum på.... (Jisses, då får jag nog gå kurs för brodera kan jag då inte, bara korsstygn på förtryckt aidaväv...)
Användarens profilbild
Av thanisa
Visst undrar jag vem som har mina sjalar nu ibland. Fast egentligen är jag glad bara de används för det är ju det som sjalar ska göra. Har ju bara sålt tre sjalar.

En hoppe oslo till Boadicea, en en wellen aqua till allis och så slutligen en wellen forest till hcvc.
Användarens profilbild
Av UWO
sagis skrev:Kan man inte chipmärka sjalarna? :fnissa:
:lol: Det kanske vore en idé!

Kan hälsa att en bb-slen paprika och en didy ellips svart fått bära barn rätt ofta iaf och är omtyckta. Didyn blev hemsmugglad via en bulvan och fick bo där någon dag, för att inte maken skulle protestera. :)

Fast sen skulle jag gärna vilja veta historik om en rebozo (?) som min dotter vann på amningshjälpens riksträff. Kanske någon gotländare som vet?

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?