Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hmm.. Min nya sjal har ett litet hål.
upptäckte det direkt när jag packade upp sjalen, kollade om det är trådarna bara har flyttat sig lite. Men det verkar inte vara så. Vad gör man nu då? Är det något man ska maila om eller är det bara att stå ut med tanke på att dom är handvävda? :hmm:

Uppdaterat
Här är en bild på hålet. Kan försöka ta lite bättre bilder sen när jag får tid.

Bild
Senast redigerad av Jinxan den sön jul 12, 2009 10:28, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Indah
Men om det är en reklamation så får väl de stå för frakten? Du kan ju fota och maila dem så de får se hålet.
Av Jinxan
Indah skrev:Men om det är en reklamation så får väl de stå för frakten? Du kan ju fota och maila dem så de får se hålet.
Får göra det antar jag
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Jag tycker du ska försöka! Urtråkigt med fel på splitternya sjalen! :this: :angry:

Lycka till! Håller tummarna :tumup:
Av Jinxan
det är ett långt tygstycke bara, i fina färger.

Det kommer en bildbomb med de nya sjalarna så fort Zara-sjalen anländer ;)
Fram tills dess får ni ge er till tåls :D

Ska knåpa ihop ett mail till sjalförsäljaren
Av Jinxan
Boadicea skrev:Men, vad är det för svar? :shock: Skriv igen! En ny sjal ska inte ha hål (ojämnheter, visst), tycker jag.
Jag skrev att jag ska försöka ta mer bilder, men.. Vet inte om det kommer att ge något. Ser ut som om det är ett knasigt vävfel kanske?!

Det är jättesvårt att få en bra bild på hur det faktiskt ser ut :?
Av Jinxan
Boadicea skrev:
JinxLinda skrev:
Boadicea skrev:Men, vad är det för svar? :shock: Skriv igen! En ny sjal ska inte ha hål (ojämnheter, visst), tycker jag.
Jag skrev att jag ska försöka ta mer bilder, men.. Vet inte om det kommer att ge något. Ser ut som om det är ett knasigt vävfel kanske?!

Om du beskriver noga och förklarar problematiken med att ta vettiga bilder då? Vart har du köpt den från om man får fråga?
Jo jag får försöka maila och prata med dom.
hmm.. nu kanske ni klurar ut vilken sjal jag köpt när jag säger namnet iofs ;) Slingomama är den köpt ifrån
Användarens profilbild
Av Indah
JinxLinda skrev:
Boadicea skrev:
JinxLinda skrev:

Om du beskriver noga och förklarar problematiken med att ta vettiga bilder då? Vart har du köpt den från om man får fråga?
Jo jag får försöka maila och prata med dom.
hmm.. nu kanske ni klurar ut vilken sjal jag köpt när jag säger namnet iofs ;) Slingomama är den köpt ifrån
Nä....har du köpt.....den som jag står som reserv på....den....den vackraste.,...jag som egentligen är en selmänniska vill ha just DEN sjalen...om det är den som jag skulle vilja ha vill säga....får jag gissa högt i tråden?

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?