Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har ett problem. Jag surfar från mobilen då vi inte fått internet i lägenheten. Skulle nån av er kunna hjälpa mej att beställa en press?
Av Emmiez
Shuna76 skrev:Nåja, billig är de väl inte..men var köper man dem till ett vettigt pris då? Babyheaven har en, är den bra? Ja, det är den väl antagligen..men priset gör mig alldeles yr ju.. :hellu: Finns de billigare eller då måste man beställa från Amerikat & bli fattig på tull istället? :hmm:
va roligt att läsa ditt inlägg för ett år sen..

numera handlar du ju allt möjligt från usa och annat :app:
Användarens profilbild
Av Shuna76
:fnissa: Ja, jag läste tråden själv häromdagen..nu hittar jag massor med roliga tyger & annat från USA & tull slipper jag 9 gånger av 10 :)
Av Emmiez
Shuna76 skrev::fnissa: Ja, jag läste tråden själv häromdagen..nu hittar jag massor med roliga tyger & annat från USA & tull slipper jag 9 gånger av 10 :)
är det bara yahoo grupperna du beställer eller beställer du på andra ställen med?
Användarens profilbild
Av Shuna76
Allra mest genom olika yahoo-grupper, jag har några favoriter & därför kan mycket samfraktas så det blir billigare. Men jag handlar oxå genom 3-4 olika nätbutiker & försöker skapa goda kontakter vilket ger lite extra rabatt ibland :) I stort sett köper jag bara tråd här i Sverige, av Bibbi, resten köper jag utomlands.
Av Emmiez
Shuna76 skrev:Allra mest genom olika yahoo-grupper, jag har några favoriter & därför kan mycket samfraktas så det blir billigare. Men jag handlar oxå genom 3-4 olika nätbutiker & försöker skapa goda kontakter vilket ger lite extra rabatt ibland :) I stort sett köper jag bara tråd här i Sverige, av Bibbi, resten köper jag utomlands.
aha, jag måste haka på nån pultråd och fuskmocka tråd, kanske hampa o bambu med.. o så va mina pengar slut :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Ketronya
Shuna76 skrev:Allra mest genom olika yahoo-grupper, jag har några favoriter & därför kan mycket samfraktas så det blir billigare. Men jag handlar oxå genom 3-4 olika nätbutiker & försöker skapa goda kontakter vilket ger lite extra rabatt ibland :) I stort sett köper jag bara tråd här i Sverige, av Bibbi, resten köper jag utomlands.
Vilka nätbutiker brukar du köpa PUL ifrån? Vilken har billigast? Jag har försökt kolla igenom lite olika men blir så yr på priset eftersom det är olika bredder, och frakt osv...
Användarens profilbild
Av Shuna76
När jag inte köper PUL från olika cooper så köper jag från Kids in the garden, hon är billigast $7.95/yard & har flest färger att välja på. Just nu har hon semesterstängt, men öppnar igen i Augusti :)

Generellt så tycker jag inte att det lönar sig att beställa bara 2-3 yard, ska man beställa från USA så tjänar man mer på att beställa så att man fyller en FRB. I en Mediumstor ryms 5-6 yard & i en Large ryms 10-11 yard. Priset är 41.95 resp. 53.95, men allra mest tjänar man ändå på att gå ihop flera stycken & beställa större mängd..även om man skulle åka på tull så kostar det inte mer/yard än om man skulle beställt själv & betalat dyyyr frakt för lite tyg :)
Det finns ett paket till mej på posten som väger 6.8kg , undra vad det kan vara ;) tack shauna för hjälpen :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?