Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av rithelo
Nu är jag trött på att alltid göra egna mönster och ständigt göra fel med diverse omgörningar som följd.... :roll:
Så därför är jag sugen på ett Ottobre-nummer med mycket fina mönster i. Gärna med mycket bas-kläder.
Och hellre retro-känsla än tuff-pojk-känsla.

Så vad har ni för favoriter?

Kan ni dessutom slänga med ett tips på ett bra vuxen-nummer är det helt okej :wink:
Användarens profilbild
Av Jenny med Emiliten
Å vilken bra tråd! :vågen: Just den infon behövde jag, har bara inte kommit på att fråga. I de tidningar jag har tycker jag att man måste förenkla alla mönster för att de ska bli så basic som jag vill ha dem.
Användarens profilbild
Av Kaja
Fast. Om du vill ha bra grundmönster så kanske du ska köpa Meedom&Meedoms bok i stället?? Jag jobbar ofta utifrån de mönstren eller jämför mina egenritade med deras för att se hur jag ligger till i storlekarna. Basmönstret är JÄTTEENKELT. En mönsterdel för byxor som klipps ut i dubbelt lager tyg. Sedan får man lägga på linning, muddar, fickor osv om man behöver det.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?