Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Vi väntar tvillingar till hösten och har precis köpt en begagnad vagn till dem. En sittvagn och det enda som finns att köpa är separata liggdelar. Vill gärna att de ska ha en gemensam sovplats i vagnen och tänker nu sy en egen. Någon som har gjort detta och som har några tips? Det finns säkert en hel del som är bra att tänka på. Har inte tänkt så mycket själv än, mer än att ha madrasserad botten och kanter och öppningar för att kunna ta ut madrasserna inför tvätt och eventuellt kunna stoppa in något lite hårdade som håller kanterna på plats. Tar gärna emot tips & råd! :D
Användarens profilbild
Av Hallon
Jag har ingen erfarenhet, men om jag skulle tillverka en lift, så skulle jag nog sy in en träplatta i botten och ha sidor i något skummaterial. Sedan skulle jag lägga en lös madrass i botten -enklare att tvätta!

Beroende på vilken vagn du har köpt så kan du ju kolla om det funkar att pressa ner en UrbanJungel ligginsats i sittdelen? Jag har sett såna för bara några hundralappar på Blocket ibland!
Hallon skrev:Jag har ingen erfarenhet, men om jag skulle tillverka en lift, så skulle jag nog sy in en träplatta i botten och ha sidor i något skummaterial. Sedan skulle jag lägga en lös madrass i botten -enklare att tvätta!

Beroende på vilken vagn du har köpt så kan du ju kolla om det funkar att pressa ner en UrbanJungel ligginsats i sittdelen? Jag har sett såna för bara några hundralappar på Blocket ibland!
Vet du vad den insatsen har för mått? Letar men hittar inga mått...
Hallon skrev:Ånej! Vad synd! Jag som tyckte att jag var så smart... Då kanske du får knåpa ihop en i alla fall, då!
Mmm, jättesmart!!!!
Har precis fått mejl från en som har en gammal liggdel till en Emmaljunga. Hoppas den kan passa på vår vagn! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?