Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Ja, det är knapptången :) Den kostar $30 med 200knappset & ska man inte knappa mer än för sitt eget husbehov så tror jag att den duger fint. Den är relativt ny, har bara funnits några månader, men det är mååånga som köper den.
Av Emmiez
Shuna76 skrev:Ja, det är knapptången :) Den kostar $30 med 200knappset & ska man inte knappa mer än för sitt eget husbehov så tror jag att den duger fint. Den är relativt ny, har bara funnits några månader, men det är mååånga som köper den.
dt låter ju jättebra har inte sett den innan :D
Av Emmiez
http://www.kamsnaps.com/Pliers-Only-p10.html
hittade knapppressen här
men såhär står det
NOTE: These pliers are not made by the KAM company. Dies for pliers are not the same as dies for presses, but the same snaps will work for both.
men vilka tillverkar då? och innebär det att man måste köpa nya verktyg om man köper den också, eller hur menar dom :hmm:
Av Emmiez
ska kolla den
Användarens profilbild
Av Estrellita
Precis vad jag letade efter! Men hur beställer man? :rodna:
Användarens profilbild
Av Estrellita
Ok tack!
Det ska jag nog klara ut :D
Användarens profilbild
Av Estrellita
Stod det inte 20 dollar eller har jag läst fel? :?
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Blir det inte en massa tull från usa?Och vad behöver man till? Vad blir det totala priset... känner mig uppsnurrad av allt detta kampressande...
pelarborrmaskinsvarianten verkade ju billig i allafall! :D (i tråden sy tygblöjor, under tygblöjor)
Användarens profilbild
Av Shuna76
Köper man en press eller en handpress genom Yahoo-gruppen så skickas den som gåva & dessutom med rejält nerskrivet värde ifall tullen ändå skulle vilja kolla upp paketet. Hitills vet jag ingen i gruppen som åkt på tull.

I stora presspaketet ingår verktyg till knappar i strl 20 (12,4mm) & 16 (10,7mm) + knappar till ett värde av $60 ca 1000set, $135 med airlift vilket tar runt 2 veckor. Vad gäller handpress finns där 2 paket att välja på med olika verktyg, men jag antar att det är till blöjor & ev. kläder du ska använda den & då är det varianten som man kan använda till knappar i strl 14 (9,74mm), 16 & 20. Den kostar $20 eller $30 med 200 knappset. Alla priser är inkl. frakt :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?