Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag behöver hjälp..jag har avfärgat min svarta Manduca..nu är den ljusrosa..fint, men på tok för blek för min smak! Jag gillar starka färger, men nu kan jag inte bestämma mig för om den ska bli Nitors Fuchia eller Mandarin..eller kke Herdins turkos, fast det blir nog ett konstigt resultat?

Jag skulle gärna vilja piffa den med nån fin brodyr, men då behöver man väl en brodyrmaskin..går det förresten??

Ja, nu får ni hjälpa mig :wink: Vilken färg? Brodyr eller inte?
Mandarin låter superkul! :D
Lite ovanligt på en sele känns det som.
Brodera mera säger jag!
Varför inte köra för hand? Korsstygn är aldrig fel :tumup:
Ähum..jag kan inte brodera ju.. :oops: Jag tänkte mig nåt finare än det jag kan trixa ihop :lol: Måste bara fundera på vad jag vill ha :hmm:

Hur funkar det med såna där brodyrmaskiner..kan man liksom scanna in en bild som den broderar? Eller det är bara färdigköpta "mönster" en sån kan göra?
Shuna76 skrev:Ähum..jag kan inte brodera ju.. :oops: Jag tänkte mig nåt finare än det jag kan trixa ihop :lol: Måste bara fundera på vad jag vill ha :hmm:

Hur funkar det med såna där brodyrmaskiner..kan man liksom scanna in en bild som den broderar? Eller det är bara färdigköpta "mönster" en sån kan göra?
:lol:
Okej då... :wink:
Broderimaskiner är jag ingen hajare på, men jag tror att det finns olika varianter, både de med bara färdiga, och vissa svindyra med dataprogram som omvandlar bilder till mönster.
Shuna76 skrev:Ähum..jag kan inte brodera ju.. :oops: Jag tänkte mig nåt finare än det jag kan trixa ihop :lol: Måste bara fundera på vad jag vill ha :hmm:

Visst kan man göra egna brodyrer till en brodyrmaskin, men det är inte så enkelt som att scanna in en bild. Man måste sen stygnsätta bilden i ett broderiprogram. Jag hade tänkt lära mig hur man gör när jag köpte min maskin, men det finns så många broderier att köpa eller att hämta gratis på nätet så jag har inte kommit mig för ännu.
Var på selen har du tänkt dig ett broderi? Om du ska brodera med maskin kan du behöva sprätta upp selen så att du bara får ett lager tyg där brodyren ska vara.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?