Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Jag är ju bara tvungen att visa klänningen som jag sydde till dottern. Jag trodde att hon var rädd för Mojjund (som hon kallar honom) eftersom han är elak och kastar sand i ögonen på barnen. Men, hon hade bestämt sig. Hon SKULLE ha en Mojjund-klänning. Och röd skulle den vara. Själv John Blund är en jätteapplikation ifrån ett tyg som jag köpte för ohyggligt mycket pengar på Tradera och klänningen är ett slags tunnare jeanstyg.

Bild

Sedan måste jag ju bara få visa insidan av klänningen också... Fodret är nämligen helt underbart med små barn som har kuddkrig, passande till Mojjund tyckte jag!

Bild
Användarens profilbild
Av Kaja
Tack tack! Det var ett hästjobb att sy på den där applikationen. Som tur är så har min Bernina en knäspak som man kan lyfta pressafoten med. Räknade med att jag lyfte pressafoten och flyttade tyget ungefär 60 gånger på bara applikationen. Tur att man har sådant tålamod med pillegrejer.... :whut: eller nåt...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?