Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ellla
MariaL skrev:
Bubbi skrev:
MariaL skrev:...typiskt alltså, garnet räcker inte på när som en liten tuss. Åkte förbi garnaffären igår och de har semester stängt till 2 augusti :shock: får man verkligen ha stängt så länge? Jag har gjort en 3kvartsärm och vill inte ha den kortare än så. Jag hade ju tänkt använda den nu i sommar :(
Fy vad drygt! Vad är det för garn?
Jag stickar med ett gan som heter Blend bamboo från Hjerte garn. En enda web butik har jag sett som har garnet och där är det minimi order på 150 kr.+ frakt och inget annat som jag vill ha. Vad gör man?
Finns inte det på den där garnaffären brevid stadsbibblan?? Perssons? Eller på Hemflit?
Av MariaL
ellla skrev:
MariaL skrev:
Bubbi skrev:
MariaL skrev:...typiskt alltså, garnet räcker inte på när som en liten tuss. Åkte förbi garnaffären igår och de har semester stängt till 2 augusti :shock: får man verkligen ha stängt så länge? Jag har gjort en 3kvartsärm och vill inte ha den kortare än så. Jag hade ju tänkt använda den nu i sommar :(
Jag stickar med ett gan som heter Blend bamboo från Hjerte garn. En enda web butik har jag sett som har garnet och där är det minimi order på 150 kr.+ frakt och inget annat som jag vill ha. Vad gör man?
Finns inte det på den där garnaffären brevid stadsbibblan?? Perssons? Eller på Hemflit?
Det är Perssons som har semester stängt, jag har inte sett det på Hemflit.
Användarens profilbild
Av tweed
Jag avslutade just min kofta :vågen: Nu ska bara alla ändar fästas. Fast jag vet inte om H kommer att kunna ha den särskilt länge, den är precis lagom nu :? Men, men det kommer väl fler bäbisar någon gång 8)
Användarens profilbild
Av ellla
MariaL skrev:
ellla skrev:
MariaL skrev:
Bubbi skrev:
Det är Perssons som har semester stängt, jag har inte sett det på Hemflit.
Vilken färg var det då??
Jag har en del färger av det garnet. Turkosblå, rosa, gul... Skulle göra en randig elefant åt A av det...
Av MariaL
Hej!

Det är såklart röd. Jag får roa mig med något annat (tex. min Buttercup) till augusti verkar det som. Men tack i allafall :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?