Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

sirisirius skrev:Ja, här hemma alltså. :lol:

Så igår gick han och köpte en Ergo och han är stolt som en tupp. :loving: Bar båda ungarna igår kväll. Han vill sätta upp den på väggen som prydnad när det inte bärs och det värsta av allt: JAG får inte använda den! :siishah:
Fast idag ska jag använda den i smyg när han är på jobbet, om det nu kan funka när man är gravid.

Han är så söt och jag är så förvånad över att han kan tänka själv. :heart: :Hahaa:
:tumup: Klart pappor bär i Ergo 8) Och det går utmärkt att bära i den gravid, ev att du behöver den extra midjeförlängaren.
Hade en blivande mamma här häromdagen som handlade bärsjal och även passade på att prova Ergo :wink: och det fungerade alldeles utmärkt 8)
Maken bär också gärna. Då vi har olika smak på utseende och komfort har vi lite olika bärdon. Han ville ha en helt svart sele som han köpte jag gillar min mönstrade. Jag föredrog sino han moby etc. Nu har jag kommit på att jag vill ha en helt svart sjal och jag trodde han skulle protestera då han aser att det eg räcker med bärdon, men han ville helst att den skulle kosta max 500 ;)

han är dessutom mycket bättre på knytningar än vad jag är. Första försöket och hans ryggknut satt som ett smäck. trots att han säger själv att han inte gillar långsjalar :hopmad:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?