Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Anna Lundquist skrev::) Jag ska se om jag hittar nån bild, men den är inte till salu, inte på mycket länge iaf..
Jag beställde den faktiskt direkt från Didymos hemsida, just för att jag ville ha en hampa och inte ville vänta på att det skulle dyka upp en. Den är hemskt vacker som den är, men blir snabbt solkig, så jag bestämde mig för att färga den - två paket nitors kanel räckte inte riktigt ( den väger mer än 800g), så den fick en färgning till med en paket mocka. Nu är den min absoluta favorit, både till färgen som går med allt och till materialet, mjuk, gosig, sval och stadig!
ser gärna också bild eftersom det bor en hampa här..
Användarens profilbild
Av skogsväsen
Anna Lundquist skrev:Satt och letade annat när jag hittade den här tråden och konstaterade att jag kan svara på den :)

Jag har en hampa och en lin och jag älskar båda, de är svala, mjuka och starka - maximal avlastning-minimal värme. Och detta kommer från en som bytte Moby wrap mot en Bali Baby Breeze i februari-mars för vi kokade både jag och mitt lilla pyre, då fyra veckor gammal...

Det tar tid att gå in dem, också efter tvätt tar det en vecka säkert innan man känner igen dem. Går man ut på långtur med nytvättad sjal får man vara beredd på att stanna och knyta om flera gånger för de töjer sig så mycket.. Jag använder nog hampan oftare för den har en mer lättanvänd färg (linen är naturvit i varpen och glänsande körsbärsröd i inslaget och hampan har jag färgat kanelbrun) och den är längre (gillar att kunna dra runt tyget ett varv till och ha knuten på ryggen även vid ryggbärning).

På det stora hela tycker jag att de kvalitetsmässigt är lika, linnet är lite glansigare till utseendet bara.
Tack Anna för recension av både lin o hampa :vågen: och vilken tur att de är lika så behöver jag inte sörja att jag inte har provat en med lin i.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?