Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Silverälva
Jag såg förra sommaren en Ergo på torget i Jönköping, men i den satt inget barn utan en liten spets av något slag! En riktig yv-boll, bara massa päls och en liten nos som stack fram över kanten :loving: .

Har du haft den äran att göra något märkligt sjalspan?
Användarens profilbild
Av amani
Joo när jag var i Paris såg jag den konstigaste knytningen, hon hade typ bara snurrat runt sjalen lite på måfå, såg inte skönt ut för fem öre :?
Användarens profilbild
Av argentum
Jag såg ett utländskt par med sjal när jag var vid Fulufjället. Mamman höll barnet i famnen och pappan virade runt sjalen, med mammans armar innanför :hmm:
Av IEDN
argentum skrev:Jag såg ett utländskt par med sjal när jag var vid Fulufjället. Mamman höll barnet i famnen och pappan virade runt sjalen, med mammans armar innanför :hmm:

:siishah: :rofl:
Användarens profilbild
Av MadB
Ingen som såg mig när jag bar min overlocksymaskin i ringsjal i Täby Centrum för ett par år sen - den var ju tung och långt till syaffären var det - sjalen hade jag ju i bilen. Klart ringsjalen skulle användas :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Jemmah
MadB skrev:Ingen som såg mig när jag bar min overlocksymaskin i ringsjal i Täby Centrum för ett par år sen - den var ju tung och långt till syaffären var det - sjalen hade jag ju i bilen. Klart ringsjalen skulle användas :mrgreen:
:rofl:

Jag har iofs burit ett paket innehållande ett snuggle nest i MT till DHL-ombudet... men det var en mörk vinterkväll och jag tror inte att jag blev sedd 8)
Användarens profilbild
Av Monnis
Jemmah skrev:
MadB skrev:Ingen som såg mig när jag bar min overlocksymaskin i ringsjal i Täby Centrum för ett par år sen - den var ju tung och långt till syaffären var det - sjalen hade jag ju i bilen. Klart ringsjalen skulle användas :mrgreen:
:rofl:

Jag har iofs burit ett paket innehållande ett snuggle nest i MT till DHL-ombudet... men det var en mörk vinterkväll och jag tror inte att jag blev sedd 8)
Och jag har burit en 10-kilospåse kattsand i ringsjal från bilen till lägenheten :roll: Sonen ville hellre gå och jag hade en kasse i varje hand redan, så enda sättet att få med kattsanden hem var ringsjalen :wink:
Användarens profilbild
Av amani
tofka skrev:Bild

8) Tja, inget span egentligen kanske, för det är ju jag själv som "tränar" på trikåsjal...
Kissen verkar trivas :loving:
Användarens profilbild
Av tofka
Jag vill minnas att hon satt kvar en stund iaf. Men sen har jag inte sjalat katter nåt mer, jag är så rädd att få sjalarna sönderklösta...

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?