Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Bibbi har massor med färger, dock är den bruna inte så snygg, tycker jag, har den hemma.
Användarens profilbild
Av tweed
den är lite för ljus, tycker jag, på den blanka sidan ser den nästan ut som mörk koppar. Den matta sidan är ljus, som sagt och lite dassig i färgen. Svårt att beskriva och jag gissar att det inte blir rättvisande på bild. Jag fick prover på samtliga av Bibbi när jag beställde, fast H har lekt med påsen så flera stycken har försvunnit :roll:
Av Emmiez
:hmm: vad är vikresår?
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag har hittat mörkbrun vikresår med vita prickar på Ohlssons tyger för ett tag sen

Även turkos och cerise hade de, och minns jag inte helt fel så tror jag att hade vit med röda prickar (eller något liknande) också
Av Emmiez
Kosmos skrev:
Emmiez skrev::hmm: vad är vikresår?
Typ ett elastiskt kantband :D
aha :D
Användarens profilbild
Av teres
shuna76, jag slutar aldrig att förundras! Oavsett vad som söks i textilväg verkar du veta var det säljs, hur kommer du ihåg, kvinna?????
Användarens profilbild
Av Shuna76
:fnissa: Inte allt, men sånt som intresserar mig brukar jag komma ihåg..annars får jag leta lite bland min låååånga lista av bokmärken, mer än 2/3 är tygrelaterade sidor- S blir gaalen när han ser dem :lol: , så brukar jag hitta :) Sen har jag ju datorn med mig vid symaskinen mest för att jag kollar samhällsprogram på webb-tv när jag syr & så kommer jag på något jag måste kolla upp & sen ger jag mig inte förrän jag hittat vad jag söker..fattar inte hur jag egentligen hinner sy oxå? :hmm: Men det gör jag uppenbarligen för de senaste 3 dagarna har jag sytt 12 blöjor & har lika många på gång :hellu:
Användarens profilbild
Av tweed
Jag har ju en del vikresår som jag köpte för att jag trodde att jag behövde det :lol: Men jag har ff inte kommit på vad jag ska ha den till. Vad använder ni den till?
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag använder det till blöjbyxor, men det finns säkert många andra användningsområden :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?