Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
UWO skrev:Smultronbarn skrev:Jag scrappar inte! Men jag gör egna kort (typ födelsedags- och julkort) så jag kanske får vara med här ändå?tycker jag låter bra, för jag har lättare för kort än scrap.
Jemmah skrev:Ja, tjocka stickers. Finns i lite olika material. Chipboard, foam (dekorgummi), filt mm.Annika E skrev:Tack!och det är...låt mig gissa... tjocka stickers? chipboard?
Jemmah: bokstäverna är Thickers. Enkelt och behändigt.
UWO skrev:Hittade inga sjukhusgrejer i sverige så nu har jag gjort en liten beställning från USAKul!Väntar med spänning!!
marlene skrev:Så jättefin! Härliga färger!
Jemmah skrev:Annika, jag köpte också det där papperet med fåglarnaJag köpte bara 1, får nog beställa igen...Just nu håller jag på med grattis-på-ettårsdagen-kort med papperet. Helt underbart, tur att jag köpte två
Annika E skrev:Idag blev det en till:Så charmigt!
Även superkrafter tar slut ibland![]()
Annika E skrev:Idag blev det en till:tror att jag ska ta mig friheten att lifta den (heter det väl
Amiechan skrev:Annika E skrev:Idag blev det en till:Så charmigt!
Och fåglarna var fantastiskt söta.
![]()
Saknas bara en hjälm.http://www.smbc-comics.com/index.php?db ... 1568#comic
Jemmah skrev:Åh, kul!Annika E skrev:Idag blev det en till:tror att jag ska ta mig friheten att lifta den (heter det väl
)
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?