Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Din mamma
Smultronflickan skrev:Är du van vid en angelpack kommer du nog att tycka att bästolen känns lite (jag menar mycket) svajig eftersom tyngden kommer högre upp i den. Efter några steg brukar det kännas ok, men inget går upp emot att bära nära... :wink: Ska ni vandra med bärstolen?
Jag tror nog inte att jag kommer vilja bära med den, jag vill myyyyyysa med sjal och sele, det blir nog min man som bär i bärstol :wink: Han bär sällan i nuläget, jag hoppas att det förändras när han får ett bärdon som är bara hans! Tack för tipset om begagnat, ska tipsa svärmor om det :wink:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Maerion skrev:Den här är den bästa bärstolen jag provat. Vet inte om jag är till mycket hjälp alltså. ;)

Bild

*ler* En sådan hänger här på väggen m nallar i!
Användarens profilbild
Av sagis
Vi har haft en haglöfs. Sambon har burit med den och varit nöjd. Men jag har inte alls kunnat bära i den, den är alldeles för stor och klumpig för att jag ska kunna ha den på ryggen.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Testa Vaude. Många verkar nöjda med dem om de finns i del flesta butiker verkar det som. De verkar vara lite nättare än en del andra.
Eller som sagt Axel & Ida, om ni inte känner att ni vill ha stort packutrymme.
Användarens profilbild
Av Din mamma
Knyttet & K skrev:Testa Vaude. Många verkar nöjda med dem om de finns i del flesta butiker verkar det som. De verkar vara lite nättare än en del andra.
Eller som sagt Axel & Ida, om ni inte känner att ni vill ha stort packutrymme.
Då testar vi Haglöfs, Vaude och Axel&Ida dårå, och ser vilken som verkar bäst.

Tack igen för alla tips!

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?