Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Din mamma
Smultronflickan skrev:Är du van vid en angelpack kommer du nog att tycka att bästolen känns lite (jag menar mycket) svajig eftersom tyngden kommer högre upp i den. Efter några steg brukar det kännas ok, men inget går upp emot att bära nära... :wink: Ska ni vandra med bärstolen?
Jag tror nog inte att jag kommer vilja bära med den, jag vill myyyyyysa med sjal och sele, det blir nog min man som bär i bärstol :wink: Han bär sällan i nuläget, jag hoppas att det förändras när han får ett bärdon som är bara hans! Tack för tipset om begagnat, ska tipsa svärmor om det :wink:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Maerion skrev:Den här är den bästa bärstolen jag provat. Vet inte om jag är till mycket hjälp alltså. ;)

Bild

*ler* En sådan hänger här på väggen m nallar i!
Användarens profilbild
Av sagis
Vi har haft en haglöfs. Sambon har burit med den och varit nöjd. Men jag har inte alls kunnat bära i den, den är alldeles för stor och klumpig för att jag ska kunna ha den på ryggen.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Testa Vaude. Många verkar nöjda med dem om de finns i del flesta butiker verkar det som. De verkar vara lite nättare än en del andra.
Eller som sagt Axel & Ida, om ni inte känner att ni vill ha stort packutrymme.
Användarens profilbild
Av Din mamma
Knyttet & K skrev:Testa Vaude. Många verkar nöjda med dem om de finns i del flesta butiker verkar det som. De verkar vara lite nättare än en del andra.
Eller som sagt Axel & Ida, om ni inte känner att ni vill ha stort packutrymme.
Då testar vi Haglöfs, Vaude och Axel&Ida dårå, och ser vilken som verkar bäst.

Tack igen för alla tips!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?