Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det går säkert bra med flera små. Min var inte så där jättestor, men det finns tanke med den och det tog mig ganska lång tid att pyssla ihop även om den inte var så stor. Hoppas min mottagare kan använda den på avsett sätt. :D
Jag har också bestämt vad det ska bli, men har inte börjat pyssla ännu. Här är det en tenta som har företräde, fast det kliar i fingrarna att få börja pyssla nu. 8) Men nästa vecka ska jag handla lite attiraljer till pysslet, och sen... :tumup:

Håller med om att det är spännande att inte veta om vad det är man får. :)
Igår fick jag ett paker på lådan :vågen:
Det var ett par jättefina, mjuka och härliga, stickade ullblöjbyxor till Millie :love: Tyvärr var de alldeles för smala runt låren :(
Tack så mycket Britt! Ska definitivt kolla in din väns hemsida. Går det att köpa mer garn där?

Foto kommer snart!
Maddemoa skrev:Igår fick jag ett paker på lådan :vågen:
Det var ett par jättefina, mjuka och härliga, stickade ullblöjbyxor till Millie :love: Tyvärr var de alldeles för smala runt låren :( Tack så mycket Britt!
Om du skickar tillbaka till mig så kan jag göra benöppningarna större, eller om du vill ha garn att fixa själv med så skickar jag gärna. Det vore ju synd om de blev liggande...
Mina barn hade ben som pinnar alla tre, var inte det minsta tjock om låren nån av dem när de kommit upp till den storleken.
Britt skrev:
Det var ett par jättefina, mjuka och härliga, stickade ullblöjbyxor till Millie :love: Tyvärr var de alldeles för smala runt låren :( Tack så mycket Britt!
Om du skickar tillbaka till mig så kan jag göra benöppningarna större, eller om du vill ha garn att fixa själv med så skickar jag gärna. Det vore ju synd om de blev liggande...
Mina barn hade ben som pinnar alla tre, var inte det minsta tjock om låren nån av dem när de kommit upp till den storleken.
Har du garn över kan jag fixa det själv. Blir mindre skickande då :wink:
Maddemoa skrev:
Britt skrev:
Jag har garn över, flera härvor av samma :wink: . Skickar så det borde räcka i morgon!
Britt skrev:
Maddemoa skrev:
Britt skrev:
Jag har garn över, flera härvor av samma :wink: . Skickar så det borde räcka i morgon!
Tack :heart:
Britt skrev:
Maddemoa skrev:
Britt skrev:
:vågen: :heart: va bra att ni löser det så..

ja vill ha ullbyxor, men har inte ro att sticka, har massa påbörjade men ska väl fixa det nångång :roll:
Argentum ej fått - ej skickat
Binaem ej fått - ej skickat
Brittej fått - ej skickat
coronaej fått - ej skickat
ellla ej fått - ej skickat
Elsa ej fått - ej skickat
Fröken_zombie ej fått - ej skickat
Glis ej fått- ej skickat
Josefina ej fått- ej skickat
Knyttet & K ej fått - ej skickat
kvarnvik ej fått - ej skickat
Liten vus ej fått - ej skickat
maddemoaFått - ej skickat
Maerion ej fått - ej skickat
melon ej fått - ej skickat
nakum ej fått - ej skickat
noranora ej fått - ej skickat
smultronbarn ej fått - ej skickat
sofiutane ej fått - ej skickat
solängel ej fått - ej skickat
teres ej fått - ej skickat
tussilago ej fått - ej skickat
zandrama ej fått - ej skickat
äpple ej fått - ej skickat

Hoppas att det är denna listan som stämmer!
Av corona
Argentum Ej Fått - Ej Skickat
Binaem Ej Fått - Ej Skickat
Britt Ej Fått - Ej Skickat
corona Ej Fått - Skickat
ellla Ej Fått - Ej Skickat
Elsa Ej Fått - Ej Skickat
Fröken_zombie Ej Fått - Ej Skickat
Glis Ej Fått - Ej Skickat
Josefina Ej Fått - Ej Skickat
Knyttet & K Ej Fått - Ej Skickat
kvarnvik Ej Fått - Ej Skickat
Liten vus Ej Fått - Ej Skickat
maddemoa Fått - Ej Skickat
Maerion Ej Fått - Ej Skickat
melon Ej Fått - Ej Skickat
nakum Ej Fått - Ej Skickat
noranora Ej Fått - Ej Skickat
smultronbarn Ej Fått - Ej Skickat
sofiutane Ej Fått - Ej Skickat
solängel Ej Fått - Ej Skickat
teres Ej Fått - Ej Skickat
tussilago Ej Fått - Ej Skickat
zandrama Ej Fått - Ej Skickat
äpple Ej Fått - Ej Skickat
corona skrev:Liten tjuvtitt på vad som lämnat mig och bör anlända hos någon på måndag:

Bild
Spännande!

Jag måste hitta pysseltid! Jag tror jag vet vad jag ska göra, men lätt är det inte... jag hade först en tanke, men det blir inte rätt med tanke på mottagaren. :lol: Så, det får bli något annat! :D
:iagree:
Spännande med tjuvtitt! Jag ska börja fiffla till bitarna/detaljerna/ nästa vecka... roligt! :app:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?