Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sannasmamma
så fint blå och vit-randigt, men blir det smutsigt trots att det är markisväv? om jag köper enfärgat marinblått, hur kan den bli fin då? kan jag ha rosa kantband kanske :mrgreen:
Av sjaltokan
Sannasmamma skrev:jag köpte mörkt jeanstyg, och knallrosa snedslå :loving: jag tar med vagnen till landet och min uttråkade mamma, lurigt va? 8) :lol:
:fnissa:
ser fram emot bilder när allt är klart, det låter som något helt i min smak.. :tumup:
Användarens profilbild
Av ericah
thowida skrev:
Sannasmamma skrev:jag köpte mörkt jeanstyg, och knallrosa snedslå :loving: jag tar med vagnen till landet och min uttråkade mamma, lurigt va? 8) :lol:
ser fram emot bilder när allt är klart, det låter som något helt i min smak.. :tumup:
:iagree:

Jag vill också ha nån som vill sy ny klädsel till vår gamla sulky med trasig klädsel
Användarens profilbild
Av hörnsten
thowida skrev:

Jag vill också ha en snygg sulky!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
melon skrev:Det låter skitlurigt!!! :tumup: Ta inte av den gamla kläeseln bara för att vara snäll, den kan vara bra att ha som mall.

Bilder vill jag se sen!
nej då, jag tänkte ha den som mall. tyvärr fattas en stor del på sufletten, där hoppas jag att mamma är mönsterkonstruktör också :lol:
Användarens profilbild
Av melon
Sannasmamma skrev:
melon skrev:Det låter skitlurigt!!! :tumup: Ta inte av den gamla kläeseln bara för att vara snäll, den kan vara bra att ha som mall.

Bilder vill jag se sen!
nej då, jag tänkte ha den som mall. tyvärr fattas en stor del på sufletten, där hoppas jag att mamma är mönsterkonstruktör också :lol:
Det fixar hon nog. Ska bli skoj att se resultatet sen. Vad är det förresten för en sulky som har suflett?
Av sjaltokan
melon skrev:
Sannasmamma skrev:

Bilder vill jag se sen!
Det fixar hon nog. Ska bli skoj att se resultatet sen. Vad är det förresten för en sulky som har suflett?
Med reservation för att sannasmamma har fler vagnar i sina gömmor så är det ett av mina "dagisvrak" som ska få nytt liv
Bild
Användarens profilbild
Av binaem
Mycket smart :D
Användarens profilbild
Av Kaja
Klurigt värre!

Är du riktigt klurig så ser du till att tvätta jeanstyget någon eller några gånger innan du åker dit också, så är det krympt och klart! Och så slipper du att det färgar av sig.

Låter jättesnyggt med jeans och rååååååååsa!
Användarens profilbild
Av Panakeia
Kaja skrev:Klurigt värre!

Är du riktigt klurig så ser du till att tvätta jeanstyget någon eller några gånger innan du åker dit också, så är det krympt och klart! Och så slipper du att det färgar av sig.

Låter jättesnyggt med jeans och rååååååååsa!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?