Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av asz
Då det finns ett väldigt litet sjalbarn i min mage igen så har jag börjat fundera på att införskaffa en ny trikåsjal.

Den första sjal jag köpte och som vi använde flitigt med S var en blå Sino men det var egentligen en ren slump att det blev den. Den här gången vill jag välja på riktigt för nu vet jag ju lite mer vad det innebär...så tips om vackra trikåsjalar mottages tacksamt!

PS. Naturligtvis går funktion före utseende men det kanske finns en superdupersjal som är görsnygg? Och jag vet att smaken är olika, det gör det bara mer intressant,,,DS.
thowida skrev:wbs sjalarna.. :love:
Säger jag med! Cybele är nog min favvo just nu. Kolla på Eden baby så ser du vad de har.
Av Lenaskeå
Jag måste hålla med, WBS är underbara & användningstiden är låång i jämförelse med många andra trikåer. Underbar mysjal då barnet blivit större. Aphrodite & Alyssa är favoritfärgerna.. :heart:
:iagree:

Har Aphrodite, Cybele och Mauri! De är helt underbara alla tre! Svårast är att välja när man ska ut! Men Maurin är visserligen inköpt till maken, vilket inte hindrar mig från att använda den ibland... :rodna: :love:
WBS var ju grymt fina :love:

Någon som vet hur länge varje färg hålls i lager? Vi har inga planer på en bäbis nu och maken tyckte bäbis för att jag skulle få kpa sjal var en dålig idé så jag funderar om man kan avvakta eller om man bör köpa en nu för framtida behov.
Blackbabe skrev:WBS var ju grymt fina :love:

Någon som vet hur länge varje färg hålls i lager? Vi har inga planer på en bäbis nu och maken tyckte bäbis för att jag skulle få kpa sjal var en dålig idé så jag funderar om man kan avvakta eller om man bör köpa en nu för framtida behov.
det är lite svårt att säga, de ändrar färgerna i sortimentet med jämna mellanrum. de som står som utgående färger får vi inte in fler av, utan de säljs bara så länge lagret räcker. de andra bör finnas ett tag till, men det är som sagt svårt att säga om de väljer att ta någon mer färg ur sortimentet den närmaste tiden.
diddeldi skrev:

det är lite svårt att säga, de ändrar färgerna i sortimentet med jämna mellanrum. de som står som utgående färger får vi inte in fler av, utan de säljs bara så länge lagret räcker. de andra bör finnas ett tag till, men det är som sagt svårt att säga om de väljer att ta någon mer färg ur sortimentet den närmaste tiden.
Förlåt om jag blir lite OT nu, men hur länge används dom? Det står att de har längre användningstid än en vanlig trikå, men vad exakt innebär det?
Blackbabe skrev:
diddeldi skrev:

Förlåt om jag blir lite OT nu, men hur länge används dom? Det står att de har längre användningstid än en vanlig trikå, men vad exakt innebär det?
det är ju individuellt förstås och beror på hur tungt barnet är och vad den som bär har för preferenser, men jag tycker personligen inte att det är något problem att bära en ettåring på ryggen i wbs (i ryggomslut). särskilt för mysbärning hemma. för vanlig bärning så skulle jag säga ungefär dubbelt så lång användningstid som exempelvis moby wrap.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?