Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

några frågor.
vet du om man kan få tag på ullkantband nånstans?
vilken bredd är det?
vad är det för knappar du menar att man kan beställa?
vilken tjocklek är det?

ska det betalas idag eller när ska det betalas?

jag vill gärna ha men hur mycket beror på mest bredden.
Emmiez: Ska se om jag ska svara :) Bredden är 56-60" d.v.s 142-152cm & vikten 16oz, rätt tjock med andra ord så ska man sy blöjbyxor räcker det med 2 lager. Vanligtvis ligger vikten på 12oz/yard & den typen av ullinterlock använder många WAHMs 2 lager av i sina ullblöjbyxor med gott resultat.

Knapparna är polyresin d.v.s sådana man använder i en KAM-press.

Ullkantband har jag sett någonstans..jag ska surfa runt lite & återkommer :)

Coop-tjejen räknar ihop & ber om betalning imorgon, men sedan har man ett par dagar i alla fall på sig att betala. Jag kommer att använda ett separat konto för inbetalningar till detta så det blir lättare att hålla isär & det går bra att antingen betala 30% nu & resten om ca 1 månad när tyget är färdigt för leverans eller att betala hela beloppet nu på en gång.
Jag tjatar på och frågar igen om nån vet ifall overlock är ett måste när man syr i ullinterlock? Skulle ju vilja ha 1-2 yard till att sy egna blöjbyxor, men har ingen OL. :|
Jag äger ingen overlock & jag kan inte tänka mig att det är ett måste..det underlättar kke, men jag tror säkerligen att det går bra att sy på vanlig maskin :)
Emmiez skrev:ja tar dom sista 3 yarden då :D
vänta nu, 45 sa du va? :hmm:
det blir ju 40 då..

det blir svårare då, eftersom ja då måste fundera på hur mycket ja verkligen vill ha 8)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?