Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:Eller kanske en ER Regnbåge, Jinxlinda?? :this: Kanske bäst att vi beställer var för sig eller? :hmm: Känns som om det aldrig bli av om det ska passa oss båda samtidigt :lol:
Det är konstigt att det ska vara så hela tiden :?
Jag vill ju också ha en ER, men jag börjar befara att mina sjaldagar med det här barnet lider mot sitt slut, jag kanske helt enkelt måste börja vänta på ett nytt sjalbarn :hmm: :wink:
Av legenden29
mari_tres skrev:
legenden29 skrev:Väntar till på lördag när vi ska bada o visa sjalar!!!! Å till på måndag när tre sjalar dimper ner hos mig!!! Å till på tisdag när vi åker till Norrland!!!!
Hojta till om ni är i Sundsvall och du vill ha lite sällskap eller så :tumup:
Ska bli! (kan man få ett mobilnummer eller så så blir det enklare, annars får ni nog tipsa om internetcafe i centrum, för jag vet ej om syrrans dator funkar o det var LÄÄÄÄNGE sen jag var i S-vall så ja har noll koll på var man kan surfa...)
Användarens profilbild
Av mari_tres
legenden29 skrev:
mari_tres skrev:
legenden29 skrev:Väntar till på lördag när vi ska bada o visa sjalar!!!! Å till på måndag när tre sjalar dimper ner hos mig!!! Å till på tisdag när vi åker till Norrland!!!!
Hojta till om ni är i Sundsvall och du vill ha lite sällskap eller så :tumup:
Ska bli! (kan man få ett mobilnummer eller så så blir det enklare, annars får ni nog tipsa om internetcafe i centrum, för jag vet ej om syrrans dator funkar o det var LÄÄÄÄNGE sen jag var i S-vall så ja har noll koll på var man kan surfa...)
PM:ar :wink:
Av legenden29
Kom på att jag väntar o längtar tills Ellevills lyx-he-sjal släpps oxå.... Undrar vad den kommer att kosta..... Nån som vet?
Av sjaltokan
legenden29 skrev:Kom på att jag väntar o längtar tills Ellevills lyx-he-sjal släpps oxå.... Undrar vad den kommer att kosta..... Nån som vet?
1150 nok 8)
Av sjaltokan
:oops:

Jag som var så nöjd då det verkade som jag kunde få ner antalet långsjalar till två IKEA-hängare.. Nu har jag visst råkat köpa två nya sjalar.. :mrgreen:
Användarens profilbild
Av sapos
thowida skrev::oops:

Jag som var så nöjd då det verkade som jag kunde få ner antalet långsjalar till två IKEA-hängare.. Nu har jag visst råkat köpa två nya sjalar.. :mrgreen:
:fnissa:
Av Jinxan

:app: Vadå för några?
Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:

:app:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Väntar på (snart) två paket. Ett av dom sjalrelaterat 8)
Föresten kom jag på en sjal som du väntar på thowida :D en nino
Av legenden29
Å jag håller på att eventuellt köpa en sutemi, så nu väntar jag på att det köpet ska gå igenom. Å så åker vi ju till Norrland på tisdag, å imorgon kommer Ps syrror hit så då ska vi till playan å bada så jag väntar på det....Å så såklart på alla snygga bärbilder som ni kommer lägga ut när era sjalar kommer!
Av eamane
JinxLinda skrev:

:fnissa: Undrar jag med ;)
Användarens profilbild
Av UWO
Får man skriva här även om man bara väntar på att få råd med nya köp? Suktar efter en mama kangaroo stretchy wrap malo caterpillar och en beco butterfly (har inte bestämt mig för vilken ännu).

Hänger på om maken får sommarjobbet han provjobbar på nu! Då kanske jag skulle ha råd med ett av köpen iaf. :)
Av Jinxan
:eld: Idag kom R's present. :app:
Fast jag blev besviken, den var inte så fint gjord. Så jag ska maila och klaga faktiskt!! Plus att en sak saknades :evil: Nog för att den inte var dyr, men ändå!!

I eftermiddag kan jag hämta två sjalar också :app: :eld: Wooohooo, äntligen kommer dom!
  • 1
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 196

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?