Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av loppatoppa
Sonen är nu 7 veckor o är det första barnet jag "sjalar" med. Hittills har jag samlat på mig 5 st olika. Den senaste fick jag idag o har ej provat än, men jag ska! Den jag fick idag är en Calin Bleu Gauze. Sedan väntar jag på en bebina stjärntecken med som också bör komma nu i veckan :D
Användarens profilbild
Av Elflin
Sjal- :twisted: har slagit sina klor i dig och kommer aldrig att släppa taget... Skämt å sido så blir det lätt så, att man samlar på sig flera olika sjalar för att prova och behåller de man gillar!
Användarens profilbild
Av Be-Linda
:twisted:

Välkommen till sjalgalningarnas värld! :app: Det är superkul med denna hobby, men kan bli ack så dyr... :shock: :D
Av sjaltokan
Välkommen hit, jag tror att det enda sättet att inte fastna helt är att aldrig börja prova, eller leta efter den perfekta sjalen. :rodna:

En ack så trevlig men dyr hobby, välkommen till sjalarnas värld.. 8)
Användarens profilbild
Av Auroratiger
:twisted:

(Min man sade härom dagen att något han tyckte talar väldigt starkt emot att vi ska skaffa fler barn är att jag kommer att shoppa loss på sjalar igen. "Inte alls", sade jag. "Jag vill ju ha en ny vagn. Jag behöver bara två nya sjalar. Eller tre. Och kanske en sele också." Då gick han. :hmm: )
Av Jinxan
välkommen hit :hello:
thowida skrev:Välkommen hit, jag tror att det enda sättet att inte fastna helt är att aldrig börja prova, eller leta efter den perfekta sjalen. :rodna:

En ack så trevlig men dyr hobby, välkommen till sjalarnas värld.. 8)
Nu ska vi inte vara sån, det finns dyrare hobbysar. ;) som är mindre praktiska också
Användarens profilbild
Av loppatoppa
loppatoppa skrev:Sonen är nu 7 veckor o är det första barnet jag "sjalar" med. Hittills har jag samlat på mig 5 st olika. Den senaste fick jag idag o har ej provat än, men jag ska! Den jag fick idag är en Calin Bleu Gauze. Sedan väntar jag på en bebina stjärntecken med som också bör komma nu i veckan :D

Nu har jag fått bebinan med:D "Gåsen" hade jag på stan igår fm o det funkade bra, ska bara lära mig att få på den bättre... Får gå på ngn sjalträff o få hjälp :D
Bebinan har jag inte provat än, inte vågat plocka fram den framför mannen ännu :oops: Ska smuggla in den inom kort!!!
Användarens profilbild
Av zero.sara
:D
Min man bara suckar, men han tycker allt att de är bra också och nu är jag ju nere på en mer rimlig nivå i antal mot tidigare (enligt honom alltså) :Hahaa:
Användarens profilbild
Av UWO
zero.sara skrev::D
Min man bara suckar, men han tycker allt att de är bra också och nu är jag ju nere på en mer rimlig nivå i antal mot tidigare (enligt honom alltså) :Hahaa:
Hur kan han klaga när han har en fru med så bra smak?! :shock:
:mrgreen:
Av Blossom
loppatoppa skrev:
loppatoppa skrev:Sonen är nu 7 veckor o är det första barnet jag "sjalar" med. Hittills har jag samlat på mig 5 st olika. Den senaste fick jag idag o har ej provat än, men jag ska! Den jag fick idag är en Calin Bleu Gauze. Sedan väntar jag på en bebina stjärntecken med som också bör komma nu i veckan :D

Nu har jag fått bebinan med:D "Gåsen" hade jag på stan igår fm o det funkade bra, ska bara lära mig att få på den bättre... Får gå på ngn sjalträff o få hjälp :D
Bebinan har jag inte provat än, inte vågat plocka fram den framför mannen ännu :oops: Ska smuggla in den inom kort!!!
Ta med dem på onsdag så hjalper jag dig. Bebinan skulle jag garna vilja kanna lite på så den "måste" du ta med! 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?