Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sanna
Hej! Ska köpa en ellevill, men kan inte bestämma mig för vilken färg!! Alla ser så fina ut :heart:

Väljer mellan candy, lemongrass och niike. Ni som sett de, stämmer färgerna påbilderna bra överens med verkligheten? Är nog mest inne på niike, vad tycker ni? Jag är ljus. med väldigt blå ögon.

Måste bestämma mig fort eftersom det bara finns några stycken och jag vill förhandsboka för att säkert få en sån här goding snarast möjligt :love:

Sandra
Användarens profilbild
Av sagis
Jag sitter och funderar på precis samma sak! Vet inte vilken jag ska välja.

Jag har hela tiden tänkt mig en jade mild. Men så kommer mannen och säger att jag ska välja en aubergin :shock: Så nu sitter jag och klurar :roll:
Av sanna
Kan inte se färgerna på jade mild? Bara dehli eller vad den heter? Var kan man se de färgerna?
Användarens profilbild
Av Scharlott
sanna skrev:Kan inte se färgerna på jade mild? Bara dehli eller vad den heter? Var kan man se de färgerna?
Här är en bild på Jade Mild (som är rosa/brun).
Bild

I skrivande stund har det dessvärre inte kommit några bärbilder på Jade Mild. Men så snart de finns lägger jag ut dem här: http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 3&start=33 8)
Användarens profilbild
Av katha
Jag tycker du ska ta en niike eller royal.
Jag kan avslöja att jag betällde en jade mild... 8)
Av sanna
Nu har jag nog bestämt mig :? Fick se bärbild på royal och den ser underbar ut.... :mums: Kanske tröttnar på en niike. Är inte så blå av mig fasst jag tror den skulle passa mig jättebra. Men nu får de bli en royal.... kanske en niike en annan gång :hmm:
Användarens profilbild
Av jelt
Tror att Royal blir fin :love:
Själv har jag just fått min Zara Lavendel :loving:
Av sanna
Hej igen :) Nu har min jade royal kommit :mrgreen: Den är mörkare i verkligheten än på bilderna tycker jag, väldigt vacker :heart: Den är härlig att bära i oxå, supermjuk (efter en tvätt och en torktumling på låg värme) Ska försöka lägga in en bild nån dag :)

kram :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?