Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av korell
Z´s första vinter kunde vi båda stänga våra vanliga jackor över henne.
Andra hösten/vintern hade vi ett bärskydd och/eller overall, mössa, tossor på henne beroende på hur kallt det var. Funkade bra. Vi hade ett sådant som du har klistrat in bild på.
Nu i vår sommar har vi haft regnkläder på henne och burit utanpå våra egna kläder.

Till pyret kommer jag sy enligt samma princip som Celia gjort. En till regnkläderna och en till vinterjackan. Verkar vara en mkt bra lösning tycker jag!
Användarens profilbild
Av Sarai
Du har fått många bra svar. Jag vill tipsa om broddar på dina fötter om du bär i halka, och sydväst (regnmössa) på barnet om det regnar. Huvudet behöver ju skydd även om resten av barnet sitter innanför jackan.
Användarens profilbild
Av mejamy
mymlan skrev: Åh, vad fiffigt!!! Hur gjorde du? Ser ut som att du klippt upp o stoppat i en kil på vardera sidan o sytt på en kapuchong (oj stavas det så??? såg skumt ut). Eller???
Ja precis! Jag klippte ut en rektangel ur den vita jackan. Sen klippte jag till kilar av en grå jacka och sydde fast. Sydde sen också en kant av den grå jackan upptill och satte även fast luvan från den grå jackan. Följde en beskrivning jag fick här på SB, men kommer faktiskt inte ihåg var den finns nu tyvärr. Men hojta på Gör det själv, så lär du få beskrivningar! :D
Användarens profilbild
Av lindamarie
Tja :roll: när det regnar så brukar jag :hide: ha ett stort paraply som täcker både mig och barnet jag bär...
Användarens profilbild
Av lillvilda
åh så många smarta lösningar. än så länge är skrutten liten så när det regnar så drar jag igen min jacka så långt det går, vilket ännu är nästan upp till axlarna på honom (bär ju fram) å sen tar jag ett paraply. Men jag har oxå funderat inför vintern hur jag ska göra. Usch vad ytligt det låter men jag vill ha en lite snygg lösning och det hade ni ju massa ideer på !!
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag har susies kinder coat med sydväst på bebis om det regnar och mössa om det är kallt. I vintras hade vidar vinteroverall en gång och det var när vi åkte hem från BB annars hade han innerkläder innanför jackan på sig,

Jag har broddar på fötterna såklart när det är halt.
Användarens profilbild
Av sonja
lindamarie skrev:Tja :roll: när det regnar så brukar jag :hide: ha ett stort paraply som täcker både mig och barnet jag bär...
det hade nog gått om det inte var så att jag måste styra vagn samtidigt när vi är ute.. :) han har ju en storsyrra som kräver båda händerna rätt ofta!

Jag önskar att jag hade en symaskin och någon som helst kunskap på hur man syr...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?