Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Woodgroves
Är det försvarbart att köpa ett nytt bärdon till en (snart) 2-åring för 1300 kr? Har fastnat för en helt underbar cross wrap... :heart: Ska kanske tillägga att barnet ifråga blir fortfarande buret ett par gånger om dagen och vill gärna bli buren. Men jag vet ju inte hur det blir till hösten när hon börjar dagis.
Användarens profilbild
Av frida
Ja! Om du har råd såklart. Min dotter fyllde 2 häromdagen och jag tänker att det är sista sommaren nu. Så vi ska få en ny sjal :heart:
Användarens profilbild
Av dolvis
Jag har precis investerat i en ny mei tai till min 2,5-åring. 8) :tumup: (Fast jag var i och för sig mkt snålare, men det har jag varit med alla mina bärdon.)
Användarens profilbild
Av Indah
Andrahandsmarknaden är väl ändå rätt okej så det borde vara försvarbart rent ekonomiskt :wink: Min yngsta fyller två i november och jag letar ständigt nya selar till henne. Jag har dock svårt att förklara för min sambo varför jag behöver mer än en sele.

Vad är det för goding du har hittat?
Av Woodgroves
En cross wrap från Taitasi :heart: Ska nog beställa den i morgon...
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Woodgroves skrev:En cross wrap från Taitasi :heart: Ska nog beställa den i morgon...
Spännande, får vi se bild sen?
Jag har köpt flera nya sjalar åt N de sista månaderna och jag letar efter en sele som passar mig, eller en ny meitai. hon blir 2 år i juli och jag bär henne nästan lika mycket nu som för ett halvår sen.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Woodgroves skrev:En cross wrap från Taitasi :heart: Ska nog beställa den i morgon...
Härligt :tumup: Du hittar alltid så fina bärdon

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?