Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika E
Nu väntar jag på 2 pysselpaket! :vågen:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Annika E skrev:Nu väntar jag på 2 pysselpaket! :vågen:
Men hallå, två?! :shock: :app: * avundsjuk *

Varifrån blev det? Jag har inte beställt så mycket pyssel på senaste tiden så jag har ingen koll på webshopar och behöver tips 8)
Användarens profilbild
Av Annika E
Jemmah skrev:

Varifrån blev det? Jag har inte beställt så mycket pyssel på senaste tiden så jag har ingen koll på webshopar och behöver tips 8)
Det blev ett från Karlssons Scrapperi och ett från Panduro. Panduro hade rea på 30x30 canvas så då köpte jag 5st så jag har på lager. Och på Karlssons köpte jag en massa mönstrat papper, brads, ett litet album och en stämpel. :loving:

Nu ska jag bara se till att komma igång med pysslandet också. Och använda prylarna.... Jag har ju redan några hundra papper som ligger så fint i pysselskåpet... :roll: Men inget triggar pysselinspirationen som lite nya prylar! :wink:
Av sjaltokan
Jag väntar på att min are-röda dolcino ska torka.. :vågen:
Av Jinxan
thowida skrev:Jag väntar på att min are-röda dolcino ska torka.. :vågen:
:love:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Annika E skrev:
Jemmah skrev:

Det blev ett från Karlssons Scrapperi och ett från Panduro. Panduro hade rea på 30x30 canvas så då köpte jag 5st så jag har på lager. Och på Karlssons köpte jag en massa mönstrat papper, brads, ett litet album och en stämpel. :loving:

Nu ska jag bara se till att komma igång med pysslandet också. Och använda prylarna.... Jag har ju redan några hundra papper som ligger så fint i pysselskåpet... :roll: Men inget triggar pysselinspirationen som lite nya prylar! :wink:
:hopmad: Elaking, fraktfritt :shock: Jag var ju tvungen att fylla på pappersförrådet jag också :mrgreen:
Jag får leta rätt på scrap-tråden så att vi kan prata där istället.
Av Jinxan
Jemmah skrev:Någon som får paket idag förresten?
Kan inte kolla posten nu. Har en "bebis" som sover på soffan, kan inte gå ifrån då :?
Användarens profilbild
Av Jemmah
JinxLinda skrev:
Kan inte kolla posten nu. Har en "bebis" som sover på soffan, kan inte gå ifrån då :?
Men du, posten ligger kvar :wink:
Av Jinxan
Jemmah skrev:
JinxLinda skrev:
Men du, posten ligger kvar :wink:
Jo jag vet ;)
Användarens profilbild
Av Annika E
Jemmah skrev:
Annika E skrev:
Jemmah skrev:

:hopmad: Elaking, fraktfritt :shock: Jag var ju tvungen att fylla på pappersförrådet jag också :mrgreen:
Jag får leta rätt på scrap-tråden så att vi kan prata där istället.
:Hahaa:

Letar upp scraptråden jag med... :D
Av Lenaskeå
Jag fick mina två!! Nu ska barnen läggas så ska jag försöka få till någon bild sedan! Mitt sjalbarn strejkar än så det blir tyvärr inga bärbilder... :(
Av sjaltokan
JinxLinda skrev:
thowida skrev:Jag väntar på att min are-röda dolcino ska torka.. :vågen:
:love:
Bild
Bild

Jag som var säker på att komma hem med en rosa dolcino.. :lol:

Men nu äger jag en dolcino igen, tack KATARINA.. :vågen: :heart:
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 196

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?