- mån jun 22, 2009 18:05
Jag vet vad Lenaskeå väntar på........ Men den kommer inte från mig!
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Annika E skrev:Nu väntar jag på 2 pysselpaket!Men hallå, två?!
Jemmah skrev:Det blev ett från Karlssons Scrapperi och ett från Panduro. Panduro hade rea på 30x30 canvas så då köpte jag 5st så jag har på lager. Och på Karlssons köpte jag en massa mönstrat papper, brads, ett litet album och en stämpel.Annika E skrev:Nu väntar jag på 2 pysselpaket!Men hallå, två?!![]()
* avundsjuk *
Varifrån blev det? Jag har inte beställt så mycket pyssel på senaste tiden så jag har ingen koll på webshopar och behöver tips
thowida skrev:Jag väntar på att min are-röda dolcino ska torka..
Annika E skrev:Jemmah skrev:Det blev ett från Karlssons Scrapperi och ett från Panduro. Panduro hade rea på 30x30 canvas så då köpte jag 5st så jag har på lager. Och på Karlssons köpte jag en massa mönstrat papper, brads, ett litet album och en stämpel.Annika E skrev:Nu väntar jag på 2 pysselpaket!Men hallå, två?!![]()
* avundsjuk *
Varifrån blev det? Jag har inte beställt så mycket pyssel på senaste tiden så jag har ingen koll på webshopar och behöver tips![]()
Nu ska jag bara se till att komma igång med pysslandet också. Och använda prylarna.... Jag har ju redan några hundra papper som ligger så fint i pysselskåpet...Men inget triggar pysselinspirationen som lite nya prylar!
Jemmah skrev:Någon som får paket idag förresten?Kan inte kolla posten nu. Har en "bebis" som sover på soffan, kan inte gå ifrån då
JinxLinda skrev:Men du, posten ligger kvarJemmah skrev:Någon som får paket idag förresten?Kan inte kolla posten nu. Har en "bebis" som sover på soffan, kan inte gå ifrån då
Jemmah skrev:Jo jag vetJinxLinda skrev:Men du, posten ligger kvarJemmah skrev:Någon som får paket idag förresten?Kan inte kolla posten nu. Har en "bebis" som sover på soffan, kan inte gå ifrån då
Jemmah skrev:Annika E skrev:Jemmah skrev:Det blev ett från Karlssons Scrapperi och ett från Panduro. Panduro hade rea på 30x30 canvas så då köpte jag 5st så jag har på lager. Och på Karlssons köpte jag en massa mönstrat papper, brads, ett litet album och en stämpel.Annika E skrev:Nu väntar jag på 2 pysselpaket!Men hallå, två?!![]()
* avundsjuk *
Varifrån blev det? Jag har inte beställt så mycket pyssel på senaste tiden så jag har ingen koll på webshopar och behöver tips![]()
Nu ska jag bara se till att komma igång med pysslandet också. Och använda prylarna.... Jag har ju redan några hundra papper som ligger så fint i pysselskåpet...Men inget triggar pysselinspirationen som lite nya prylar!
Elaking, fraktfritt
Jag var ju tvungen att fylla på pappersförrådet jag också
![]()
Jag får leta rätt på scrap-tråden så att vi kan prata där istället.
JinxLinda skrev:thowida skrev:Jag väntar på att min are-röda dolcino ska torka..
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?