[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1092: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1092: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 7414526
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Vilken regnbågsGirasol är finast? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken regnbågsGirsol är finast?

Av Hell Cat
Jag röstade på alternativ 1. Varför? För att den är finast såklart! :wink:

Kom på en sak; på bärbilden ser nr 2 ut att vara i bäckiböljatyg, och det är så fult :ill:
Av Jinxan
Lin skrev:Skönt att höra att några av er förstår mitt svåra problem. :fnissa: Jag tycker de är fina båda två, på olika sätt.
Men just nu lutar jag nog lite åt den översta.
(Annars hittade jag en helt underbar:
bild
Symphuo, men den verkar inte gå att få tag på. :purskis: )
Den är jättefin, men som sagt slutsåld :?
Användarens profilbild
Av Indah
Jag röstade på ettan för jag gillar bredrandiga bättre. Men om den där Symphuo fanns hade jag helt klart, alla gånger, röstat på den. Den var ju helt underbar :love: . Den har nog sparkat ned WBS Kamava till en andraplacering (rent utseendemässigt alltså, är en selmänniska).
Av Hell Cat
Lin skrev:Skönt att höra att några av er förstår mitt svåra problem. :fnissa: Jag tycker de är fina båda två, på olika sätt.

Bild
:whut: :shock: :siishah: det var en av de snyggaste sjalar jag sett! :mums: :love:
Användarens profilbild
Av Keke
Jag hade valt tvåan om den hade varit till mig. För att jag tycker om att den inte är skarp i övergången, den är bara ett skimmer av vackra färger (det är därför jag älskar min wellen granat för den skimrar i så många fina färger)

Inte till så mycket hjälp kanske :wink:
Användarens profilbild
Av solanna
Jag tycker att tvåan är självklart finast. Jag funderade ett tag på en sådan själv, men tyvärr blev jag lite avskräckt för Girasol-sjalar när jag fick prova en en gång och den var ganska stum i tyget så det bidde ingen.
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag skulle nog tagit en special girasol, katiwrap earthy rainbow gillar jag.
Bild

Om man nu vill ha en regnsbågs girasol vill säga. :D Fast jag vill nog ha den med sneda ändar och inte med fransar så som det är på bilden.
Av sjaltokan

Bild
Det är någon extravagant special limited version som kunde förbeställas..

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?