Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag har försökt kolla in vilken sele jag vill ha nästa gång men det är ju en djungel! :shock:
Jag vill höra vad ni tycker om de selar ni provat.
Det finns ju andra mindre beprövade och mindre kända selar som jag är nyfiken på. Ex: Patapum baby carrier och toddler, Alpino, Pikkolo, Action baby carrier m.m.
Sen har vi ju de beprövade selarna som Ergo, Manduca, Angelpack och Beco.
Tala om vad ni tycker om dom! :vågen: :D
Användarens profilbild
Av melon
Jag har inte provat alla du räknar upp men jag svarar ändå :wink: Min man är rätt kraftig och han har haft sin Ergo i snart 4 år och är väldigt nöjd med den. Den börjar bli lite låg i ryggen till Siri som är ca 95 cm, men hon sover sällan i sele ändå nuförtiden. På mig som är väldigt smal passar inte Ergo, inte heller Manduca. Jag har provat Patapum (den äldre modellen för jag gillade inte den nya med alla detaljer överallt) och den var skön. Stadigt midjebälte och bekväm avskalad sele. Sen har jag haft en Beco den gillade jag länge, mst för det fina tyget. Efter den köpte jag en Action Baby Carrier och den gillar jag också :tumup: den är lite lösare i midjebältet och blir liten och smidig när man rullar ihop den så den tar liten plats. Huvudstödet är lite märkligt kort :hmm: så vi tar en kort sjal istället.

Överhuvudtaget tycker jag att många selar har knäppa huvudstöd. Det som sitter på Patapumen (nättyg med snören) är det bästa jag har provat.
Av sjaltokan
patapumen är skön men baby selen är väldigt låg i ryggen och toddlern med extra remmen tycker jag är lite omständig..
Användarens profilbild
Av frida
Har bara provat Ergo och Patapum men Beco 4th slår dem överlägset :heart: Justerbar, lagom hög i ryggen, går att korsa remmar eller använda bröstspänne.
Användarens profilbild
Av jelt
Har haft en Manduca, vilken var helt ok. Har nu en Beco, vilken jag gillar bättre! För mig avlastr den bättre (och så är den ju så fin :loving: )
Användarens profilbild
Av Jemmah
Snart kan jag komma med en recension av min nya sele - en Sleepy Nico. Bebisen sover, så än kan jag bara säga att den är jättefin :loving:
Användarens profilbild
Av mica
Min Beco 4th är bra tycker jag. Barnet kommer nära ryggen. Lite konstig konstruktion med inställningen på axelremmarna men det går att komma över. Finns i så fina tyger.

Vår Ergo är också bra och funkar till både mig och maken.

Och så har jag en Close2You som jag också tycker är ok.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?