Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sanna
Hej. JAG VILL HA EN SELE SOM JAG KAN BÄRA lilltjejen snart 3 månader i och även min 20 månaders pojk. Har en patapum nu men tycker den är på tok för kort i sittdelen till min pojk som nästan trillar ut om han slänger sig bakåt. Funderar på angelpak eller manduca. Vilken tycker ni? Ska säga att både jag och min man är normlbyggda, kanske åt det smalare hållet... :) kram
Av eamane
Hej :) Jag föreslår att du tar en tur till diddeldi och Edenbaby (se länk i kanten) i Mölndal och provar :) Där finns ju båda sorterna och ett par andra med och du får bra hjälp har jag hört ;)
Av sjaltokan
eamane skrev:Hej :) Jag föreslår att du tar en tur till diddeldi och Edenbaby (se länk i kanten) i Mölndal och provar :) Där finns ju båda sorterna och ett par andra med och du får bra hjälp har jag hört ;)
:iagree:

Diddeldi är trevlig.. :heart:
Användarens profilbild
Av Amaltea
Angelpack säger jag - utan att ha provat manduca då.
Den funkade på lilla E från ca 4 månader och går fortfarande alldeles utmärkt att bära stora L i (3 år, 100 cm, 18 kg) trots att han har rätt så lång rygg.
Av sanna
Hej1 JaG BOR INTE I Göteborg fortfarande, fattar inte hur man ändrar det.... så tyvärr har jag ingen möjlighet att åka till mölndal :(

Blir inte angelpacken för hög för lillan då... ?
Av eamane
sanna skrev:Hej1 JaG BOR INTE I Göteborg fortfarande, fattar inte hur man ändrar det.... så tyvärr har jag ingen möjlighet att åka till mölndal :(

Blir inte angelpacken för hög för lillan då... ?
Oki! Men jag tror fortfarande att du skulle prova. Ta kontakt med tjejerna i den här tråden http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... A4xj%C3%B6 och se om de inte kan skrapa fram lite elar så du får prova? Kanske rent av en sjalträff i närheten av dej.
TYvärr kan jag inte ge bättre svar eftersom jag inte är så bra på selar...
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag tycker att angelpacken funkar bra till små barn också, först har man dem i groda innuti och sedan som vanligt. Min dotter som varit typ lika stor som hon är nu sen hon var 5 månader sitter jättebra i den och jag gillar att den har hög rygg så jag inte behöver använda huvudstödet till henne.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?